AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Iblant blir jeg så frustrert og kåt, og skulle virkelig ønske at jeg hadde en kjæreste! Men jeg har ingen kjæreste, og jeg kan da ikke bare få en kjæreste fordi jeg vil ha sex. Skal jeg ha kjæreste må det være noe mer enn bare sex, iallfall for min del. Men iblant har jeg bare så lyst til å ri, eller å bli tatt i doggy, eller bare ha en vanlig misjonær, og jeg ønsker å være nær noen, føle meg deilig og at han liker det han ser. Heldigvis går kåtheten og frustrasjonen over, og jeg lever i en vanlig hverdag igjen. Jeg har lekt med tanken på å bare ha noen, men jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg hadde ødelagt meg selv og jeg hadde fått følelser, for sånn er jeg bare ... Hvordan klarer dere andre single dere når det står på som værst? Jeg pleier bare å onanere, det er deilig det, men savner det lille ekstra som en partner kan gi. Anonymous poster hash: 6cf95...795
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 du er ikke alene..er singel selv aldri hatt forhold og drømmer ofte om sex... men føler bare at jeg ikke er god for noen.. er vel gjerrne det som er problemet, men lykke til videre du finner sikkert noen bare vær sann mot deg selv og gå etter det DU ønsker. Anonymous poster hash: b9e32...e84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå