AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Vanskelig å beskrive, men når jeg "slipper" de løs fra bh'n kjennes det ut som det er murstein i de. Det er SÅ vondt. Og de er veldig ømme. Hva skal dette bety? 😞Anonymous poster hash: 77010...13d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Ingen? :/Anonymous poster hash: ee0d0...a7e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Mensen snart? Har det ihvertfall slik uka før, helt jævlig. Anonymous poster hash: 9b52b...d4f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Mensen snart? Har det ihvertfall slik uka før, helt jævlig.Anonymous poster hash: 9b52b...d4f Vel, jeg går på minipillen, så det ville jo vært rart :/ Anonymous poster hash: ee0d0...a7e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 jeg har også det, og jeg fant ut at jeg var gravid da... Anonymous poster hash: 6de2d...5e7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 jeg har også det, og jeg fant ut at jeg var gravid da... Anonymous poster hash: 6de2d...5e7 Hva?! :/ jeg går jo på cerazette. Gjort det i flere år uten at det har gått "galt". Har riktignok hatt kjæreste de siste åtte månedene da, og naturligvis hatt en god del mer sex enn jeg hadde før jeg traff nåværende. Med forrige kjæreste gikk jeg på p-sprøyte, og det er 5 år siden. Så vil si at pillene gjør jobben sin? Kom til å tenke på at jeg innimellom har våknet til at jeg har litt sånne stikkinger nede i magen også. Det henger garantert sammen, men skjønner ikke hva det kan være...?Anonymous poster hash: ee0d0...a7e
LilleCa Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Jeg hadde det sånn da jeg startet på p-piller, har du gått lenge på minipillen? Kanskje lurt å ta en test for å være på den sikre siden også. Forresten, så forrige innlegget ditt nå..kan ikke være at du nettopp har startet med dem da. Endret 24. mars 2015 av LilleCa
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Jeg hadde det sånn da jeg startet på p-piller, har du gått lenge på minipillen? Kanskje lurt å ta en test for å være på den sikre siden også. Forresten, så forrige innlegget ditt nå..kan ikke være at du nettopp har startet med dem da. Nei, jeg har gått på de lenge... Takk for svar i allefall. :-)Anonymous poster hash: ee0d0...a7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå