Gå til innhold

Har du tatt kosmetisk kirurgi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du fikset på?

Hva gjorde at du bestemte deg for det?

Angrer du?

Anonymous poster hash: e06a5...174

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Bryster

- Det blir litt for komplisert og sikkert noe jeg kunne skrevet essay om. Kort sagt, jeg hatet ikke brystene mine men syntes jeg ville bli bedre proporsjonert med et par cup sizes mer da jeg har litt rumpe/hofter. Jeg hadde pengene og tilgang på en topp kirurg og jeg ville ikke bruke mer tid på å stuffe bikinioverdeler med innlegg.

- Nei jeg kunne knapt likt resultatet bedre. Alle antar at jeg har naturlig store bryster og tre år senere kjennes de jo som mine.

Anonymous poster hash: 89481...d6f
Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, har for mye som må bli gjort. Får håpe på bedre utseende i neste liv :D

AnonymBruker
Skrevet

Nei det har jeg ikke.

Men da jeg var 15 år var jeg så usikker på meg selv pga at jeg hadde en liten fettkul på magen (hatt det siden puberteten og den går ikke bort)

Jeg synes også puppene mine var små.

Men så i stedet for å fikse på utseende fikset jeg på selvtilliten. Og jeg har hatt flere operasjoner nå som ikke er kosmetiske og jeg tenker at det er så utrolig jævlig å operere (spesielt narkose! Hater det! Var i narkose for 4 uker siden og ble nærmest traumatisert av oppvåkningen) og å komme seg igjen etterpå at jeg hadde aldri gjort det for kosmetiske grunner.

Vi har alle ting vi ikke er fornøyd med, men vi er som vi er tenker jeg og må bare akseptere at vi ikke er perfekte barbiedukker. Perfekt er uansett kjedelig!

Anonymous poster hash: 43e5b...09e
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det, men bare for at jeg ikke hadde noe valg. Fikk det dekket. Tok brystreduksjon, fra G-cup til B-cup. Angret ikke i det hele tatt :) Men, har nok ikke planer om å gjøre noe mer, er kun for kosmetisk kirurgi hvis det er av helsemessige årsaker og ikke av forfengelighet.

Anonymous poster hash: ca64b...aab
AnonymBruker
Skrevet

Ja, neseoperasjon og Restylane i leppene(om dette telles).

Jeg hadde store komplekser for nesen min, og bestemte meg for å gjøre dette med en gang jeg ble 18. Ble toppfornøyd, og har per i dag ingen komplekser for utseendet mitt. En av de beste avgjørelsene jeg har tatt i mitt liv.

Ang. Restylanen ville jeg bare ha litt fyldigere lepper, uten at det så fake ut. Hadde ganske smal overleppe, men fyldig underleppe. Det har hendt jeg har tatt for mye, men da det heldigvis går ut vet jeg til neste gang at så mye ikke skal tas, for da blir det duckface. :P Nå ser det veldig naturlig ut, og ansiktet mitt harmonerer mye mer enn det gjorde.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med det jeg har gjort. Planlegger ikke å gjøre noe mer enda, men etter eventuelle graviditeter ønsker jeg å fikse på brystene.

Anonymous poster hash: 9de3b...c0e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fikset ørene og brystene. Kunne godt ha fikset nesen, men har vel slått meg til ro med et noe barnslig utseende enn så lenge. Angrer ikke, føler meg mye bedre med meg selv.

Anonymous poster hash: 261d2...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, neseoperasjon og Restylane i leppene(om dette telles).

Jeg hadde store komplekser for nesen min, og bestemte meg for å gjøre dette med en gang jeg ble 18. Ble toppfornøyd, og har per i dag ingen komplekser for utseendet mitt. En av de beste avgjørelsene jeg har tatt i mitt liv.

Ang. Restylanen ville jeg bare ha litt fyldigere lepper, uten at det så fake ut. Hadde ganske smal overleppe, men fyldig underleppe. Det har hendt jeg har tatt for mye, men da det heldigvis går ut vet jeg til neste gang at så mye ikke skal tas, for da blir det duckface. :P Nå ser det veldig naturlig ut, og ansiktet mitt harmonerer mye mer enn det gjorde.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med det jeg har gjort. Planlegger ikke å gjøre noe mer enda, men etter eventuelle graviditeter ønsker jeg å fikse på brystene.

Anonymous poster hash: 9de3b...c0e

Hvor tok du neseoperasjon ?

Vurderer det sterkt selv, men er så redd for å få et dårlig resultat og at det vises godt at det er blitt operert. Vet ikke hvem som er bra der ute,og hvem som ikke er det...

Anonymous poster hash: 7080e...c83

Gjest Anastasia
Skrevet

Skal ta neseoperasjon og restylane om et par uker :) Det har vært mange som har kommet bort til meg på gata og sagt jeg har stygg nese så har alltid hatt komplekser for det. Gruer meg ikke egentlig, håper bare alt går bra. Kan ikke bli noe verre liksom..

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta neseoperasjon og restylane om et par uker :) Det har vært mange som har kommet bort til meg på gata og sagt jeg har stygg nese så har alltid hatt komplekser for det. Gruer meg ikke egentlig, håper bare alt går bra. Kan ikke bli noe verre liksom..

Dette jeg også tenkte. Så lenge man har denne tankegangen blir man sjeldent misfornøyd. Til tider skjer det komplikasjoner, men det skjer veldig sjeldent.

Anonymous poster hash: 9347e...872

Skrevet

Jeg har fjernet noe på innsiden av leppen da, det var kosmetisk :)
Bestemte meg for å gjøre det fordi at det plaget meg (fysisk).
Veldig fornøyd siden det ikke plager meg lenger :laugh:

Skal fikse puppene om ikke så lenge. Har tuberøse bryst :frown:

Skrevet

Kunne gjeeerne forstørra panna mi med 2 cm, men den operasjonen er så og si ikke-eksisterende. Så ja, jeg har så vidt panne og må leve med det.

Ellers hadde jeg komplekser for nesa mi leenge som barn og sparte penger til operasjon allerede som 11-åring, men nå som jeg har blitt eldre (og nesene til de andre på min alder har vokst :fnise: ), så er nesa mi ganske søt. Å operere den vil være som å miste min identitet faktisk!

AnonymBruker
Skrevet

Hva, kommer fremmede folk bort til deg og kommenterer nesa di? :sjokkert: hva i all verden går det av folk? :hakeslepp:

• Liker 2
Gjest Anastasia
Skrevet

Hva, kommer fremmede folk bort til deg og kommenterer nesa di? :sjokkert: hva i all verden går det av folk? :hakeslepp:

Ikke i det siste da, er noen år siden jeg har hørt noe nå. Men ja, det har skjedd både i Norge og utenlands! Var en plastisk kirurg fra L.A som kom bort til meg og sa at jeg burde fikse både nesa mi + masse annet. Hyggelig. Jeg gleder meg sånn til å få dette gjort. Håper det hjelper på selvtilliten og gjør at jeg føler meg bedre. Men likevel anbefaler jeg ingen til å ta plastisk kirurgi fordi man tror det vil endre livet totalt.

Tenk nøye gjennom om dette er noe dere ønsker, sjekk klinikker og dra innom på konsultasjon før dere bestemmer dere. Det er tross alt en operasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Tatt silikon, kjemisk peeling (ikke kirurgi men) og neseoperasjon. Puppene ble stygge, har fortsatt kvisearr og nesa ser ingen, meg selv inklu forskjell på så bortkasta penger ja.

Anonymous poster hash: 86340...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...