Gå til innhold

Voksne damer og yngre menn?


Bergensgutt95

Anbefalte innlegg

Selv om du har opplevd å være ei som lærer bort, så utgjør dessverre ikke det regelen, og jeg kan rettferdiggjøre det med normal matte. Kvinner og jenter har mer sex enn menn og gutter i snitt. Om det da skal gå opp i opp, så tilsier det at det er en selektiv gruppe menn som har betydelig mer sex og seksualpartnere enn snittet for menn, og at det dermed er logisk å anta at flere kvinner har sex første gangen med noen med erfaring.

Det spiller da ingen rolle hva kvinner gjør sin første gang. Det er da nok av kvinner som har sex med menn uten erfaring. Poenget er at de ikke er så jævlig mye eldre enn kåte droltunger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spiller da ingen rolle hva kvinner gjør sin første gang. Det er da nok av kvinner som har sex med menn uten erfaring. Poenget er at de ikke er så jævlig mye eldre enn kåte droltunger.

Det er jo helt i orden. Problemet og det dobbeltmoralske i det hele er jo at man kun setter en lapp på personen der personen enten er "dårlig i senga" eller "god i senga" og lar det være med det. Man finner sjeldent kvinner som innrømmer at det er helt greit å lære bort sex. De forventer en mann som vet hva han gjør, og gjør han ikke det, så nei vell, ikke noe for meg. Altså det i seg selv tilsier jo at mannen må lære seg selv stort sett, mens menn generelt innrømmer at det ikke er noe problem om kvinnen må læres opp.

Dette forumet burde jo være et perfekt eksempel på det. "Liker du å bli slikket", "kun hvis han vet hva han gjør" er standardsvarene. Normalt sett så kan jo alle lære seg å slikke, så hvorfor handler svarene stort sett om hans erfaring og enten mangelen på den, eller at han har den fremfor at "ja, jeg liker å bli slikket"? I de svarene så tar man jo et utgangspunkt at man syns noe om det kun om man har sex med noen med erfaring. Så hva sier det om forventningene? Og hva sier det om kvinners ønske om å lære bort sex? Mannens seksuelle fantasi handler ofte om å kunne lære bort sex, den siden ser man sjeldent hos den kvinnelige befolkningen, og det er jo forståelig nok, med biologien tatt i betraktning, men uansett dobbeltmoralsk.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med yngre menn har jeg ikke noen problemer med, men jeg kunne aldri vært sammen med en så ung mann.

Ikke en så ung og uerfaren mann. Han må ha pult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt i orden. Problemet og det dobbeltmoralske i det hele er jo at man kun setter en lapp på personen der personen enten er "dårlig i senga" eller "god i senga" og lar det være med det. Man finner sjeldent kvinner som innrømmer at det er helt greit å lære bort sex. De forventer en mann som vet hva han gjør, og gjør han ikke det, så nei vell, ikke noe for meg. Altså det i seg selv tilsier jo at mannen må lære seg selv stort sett, mens menn generelt innrømmer at det ikke er noe problem om kvinnen må læres opp.

Dette forumet burde jo være et perfekt eksempel på det. "Liker du å bli slikket", "kun hvis han vet hva han gjør" er standardsvarene. Normalt sett så kan jo alle lære seg å slikke, så hvorfor handler svarene stort sett om hans erfaring og enten mangelen på den, eller at han har den fremfor at "ja, jeg liker å bli slikket"? I de svarene så tar man jo et utgangspunkt at man syns noe om det kun om man har sex med noen med erfaring. Så hva sier det om forventningene? Og hva sier det om kvinners ønske om å lære bort sex? Mannens seksuelle fantasi handler ofte om å kunne lære bort sex, den siden ser man sjeldent hos den kvinnelige befolkningen, og det er jo forståelig nok, med biologien tatt i betraktning, men uansett dobbeltmoralsk.

Det er ikke snakk om verken god eller dårlig her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Ikke en så ung og uerfaren mann. Han må ha pult.

Jeg er for gammel til å holde på med unge jomfruer i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke snakk om verken god eller dårlig her.

Nei, det er snakk om eventuell dårlig dobbeltmoral. Det var det du siterte meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er snakk om eventuell dårlig dobbeltmoral. Det var det du siterte meg på.

Nope. Det er bare du som er opphengt i menn som stakkarslige tullinger. Noe de ikke er. Du får skylde på menn for sine fantasier, ikke drive på å skylde på kvinner for at mannfolkene ikke får oppnådd milfdrømmene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Det er bare du som er opphengt i menn som stakkarslige tullinger. Noe de ikke er. Du får skylde på menn for sine fantasier, ikke drive på å skylde på kvinner for at mannfolkene ikke får oppnådd milfdrømmene sine.

What? Når har jeg skrevet noe som dette?

På hvilken måte er menn noen stakkarslige tullinger basert på det jeg har skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for gammel til å holde på med unge jomfruer i hvertfall ;)

Jeg tror du er ei ungsnuppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 42 og har i de siste ti årene vært interessert i yngre menn, dvs. 7-17 år yngre enn meg. MEN: Jeg har overhodet ingen interesse av å lære opp noen. Jeg forventer å bli forført, jeg forventer en elsker som kan kommunisere og ta signalene jeg sender ut, jeg forventer en elsker som vet hvordan kvinners seksualitet faktisk fungerer.



Anonymous poster hash: 98cc8...89b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever at voksne damer synes jeg er attraktiv og sjarmerende, ikke noe overraskelse. Jeg blir for sjenert til å ta initiativet. Jeg er vanligvis veldig utadvendt, men det går hundre tanker rundt på hodet mitt. Hva om hun er gift? Hva om hun har barn? Osv.

Personlig finner jeg damer 40+ attraktive, håper derfor jeg skaffer meg litt mer mot nå fremover. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er likssom da pengesekken virkelig har vokst, og de har jobbet en del år sånn at de kan forsørge dama og eventuelt barn. :PDette handler ene og alene om biologi. Du kan se på det som i en løveflokk der alpha- hannen har sin eget harem med løvinner. Han lever godt, får knulle masse og nyte av livets goder. Men plutselig kommer det en yngre og sterkere hann i sin beste alder, som har skaffet seg den nødvendige erfaringen for å ta vare på å beskytte familien og ungene. Ender opp med at han enten dreper den eldre hann-løven eller jager han bort fra flokken.

På samme måte er kvinner. De vil ha en stabil mann som kan sikre avkommet til de er i moden alder. Menn er nok på topp psykisk og fysisk rundt 35 årsalderen(hvis de trener og holder seg i form). :)

Anonymous poster hash: 7376f...055

Egentlig ikke...blir aldersforskjellen for stor, handler det faktisk om arkeologi... :fnise:

Anonymous poster hash: 569ad...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Jeg er 42 og har i de siste ti årene vært interessert i yngre menn, dvs. 7-17 år yngre enn meg. MEN: Jeg har overhodet ingen interesse av å lære opp noen. Jeg forventer å bli forført, jeg forventer en elsker som kan kommunisere og ta signalene jeg sender ut, jeg forventer en elsker som vet hvordan kvinners seksualitet faktisk fungerer.

Anonymous poster hash: 98cc8...89b

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en pulevenn i en 3 mnds tid i fjor. jeg er 33 han er 22.

Anonymous poster hash: 3b2c9...0fb

Så bra! You go girl..;)

Anonymous poster hash: 7376f...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er likssom da pengesekken virkelig har vokst, og de har jobbet en del år sånn at de kan forsørge dama og eventuelt barn.:P Dette handler ene og alene om biologi. Du kan se på det som i en løveflokk der alpha- hannen har sin eget harem med løvinner. Han lever godt, får knulle masse og nyte av livets goder. Men plutselig kommer det en yngre og sterkere hann i sin beste alder, som har skaffet seg den nødvendige erfaringen for å ta vare på å beskytte familien og ungene. Ender opp med at han enten dreper den eldre hann-løven eller jager han bort fra flokken.

På samme måte er kvinner. De vil ha en stabil mann som kan sikre avkommet til de er i moden alder. Menn er nok på topp psykisk og fysisk rundt 35 årsalderen(hvis de trener og holder seg i form).:)Anonymous poster hash: 7376f...055

Vel... Hann løver lever ikke så veldig godt akkurat! Det er ikke vanlig at de blir sittende på makten lenge, raskt utbytte av hannløven! Han er ikke alfahannen, han er den eneste hannen, så han er bare løvehannen som beskytter flokken, frem til det kommer en ny hann og tar over. Løveunger rekker aldri å vokse opp til å bli kjønnsmodne en gang før det kommer en ny hannløve inn og overtar, på den måten blir det heller ikke innavl. Men løvungene skal helst være gamle nok til at moren kan få nye barn, ellers blir de drept.

Anonymous poster hash: 18298...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...