Cutiepie18 Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Er det noen her som har erfaringer med porsgrunn plastikkkirurgi? Skal ta brystløft og silikon på fredag og lurer litt på erfaringer derfra.. er veldig spent og nervøs...
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Er det Vanja Busic som skal operere deg? Han er flink Anonymous poster hash: a539e...f31
Cutiepie18 Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2015 Ja, tror det er det han heter :-)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Her har du CV'en hans. Han jobber i Stavanger de fleste dagene i uken. Anonymous poster hash: a539e...f31
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Skal du ta brystløft når du er 18? Anonymous poster hash: 2146f...ba2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå