Gå til innhold

Er han interessert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du sier at det virker som dere har gått for fort frem på det fysiske når du ikke vet hvor dere står. Det er jo bare å si at hun er interessert, men at hun er interessert i et forhold. Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: aa704...979

Sier jeg det skremmer jeg han totalt bort da! Han har jo spesifikt sagt til meg at han ikke vet hva som skjer videre… Og fort fort frem på det fysiske? synes å vente med sex så lenge som vi har gjort ikke er å gå for fort frem. Jeg tror ikke han gjør noe med andre jenter… er nok en grunn til at han har tester seg for STD's

Er det noen med noen ordentlige råd her? TS

Anonymous poster hash: 86df5...408

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier at det virker som dere har gått for fort frem på det fysiske når du ikke vet hvor dere står. Det er jo bare å si at hun er interessert, men at hun er interessert i et forhold. Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: aa704...979

Da ville jeg heller tatt initiativ til aktiviteter som ikke involverer sex, i stedet for å sette seg i denne situasjonen. Om man tilbringer tid sammen på aktiviteter, blir man jo kjent med personen og det blir lettere å se an interessen fordi en som bare er ute etter sex sikkert ikke gidder å investere så mye tid bare for å få sex. Tenker jeg da!

Anonymous poster hash: 5a5c6...e90

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg heller tatt initiativ til aktiviteter som ikke involverer sex, i stedet for å sette seg i denne situasjonen. Om man tilbringer tid sammen på aktiviteter, blir man jo kjent med personen og det blir lettere å se an interessen fordi en som bare er ute etter sex sikkert ikke gidder å investere så mye tid bare for å få sex. Tenker jeg da!

Anonymous poster hash: 5a5c6...e90

Ja takk!!! :D TS

Anonymous poster hash: 86df5...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...