AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Har datet en mann i 2-3 måneder nå. Vi hadde nettopp sex for første gang og jeg vurderer å starte på p-piller, men ønsker ikke å starte på det hvis han egentlig ikke er interessert i meg. Jeg er veldig betatt av han. Jeg spurte han om hva han synes om at jeg starter på p-piller. Han synes jeg skal velge det selv, men at det ville vært fint. Jeg sa at jeg ikke vil starte med mindre jeg visste litt mer hva han tenkte om oss. Da svarte han "jeg er villig til å se hva som skjer fremover. Noe mer enn det vet jeg ikke." Hvordan skal jeg tolke dette da?? Virker han egentlig interessert?? Anonymous poster hash: 86df5...408
Becka Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 (endret) Oh boy.... Dette er jo mer analyserende enn meg selv. Du har jo da altså fått et svar på at han ønsker å bli bedre kjent med deg. Man kan ikke vite så raskt. Syntes svaret var helt ok. Ikke grav noe mer. Begynn på pillene hvis du føler det best og tryggest å gjøre. Syntes han svarte bra på det også. Han vil gjerne at du skal, men at det er ditt valg. Legger til; Ja, han er nok interessert, men kan fort falle av hvis du maser mer om det han faktisk allerede har svart på. Endret 23. mars 2015 av Becka 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Oh boy.... Dette er jo mer analyserende enn meg selv. Du har jo da altså fått et svar på at han ønsker å bli bedre kjent med deg. Man kan ikke vite så raskt. Syntes svaret var helt ok. Ikke grav noe mer. Begynn på pillene hvis du føler det best og tryggest å gjøre. Syntes han svarte bra på det også. Han vil gjerne at du skal, men at det er ditt valg. Legger til; Ja, han er nok interessert, men kan fort falle av hvis du maser mer om det han faktisk allerede har svart på. Haha, ja føler virkelig jeg er den svake parten i dette datingforholdet! Det er så utrolig slitsomt å være streberen mens han bare koser seg… Det er så utrolig vanskelig å ikke mase på han… Men burde vel prøve å ikke gjøre det! Det gjør vel bare vondt verre… Nei, skal prøve å bare ta det rolig og se an litt… Men må innrømme at det gjør litt vondt:( Anonymous poster hash: 86df5...408
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 En annen ting er at han skrev: "jeg er villig til å se hva som skjer fremover." Og ikke "jeg har lyst til å se hva som skjer fremover." Synes egentlig det er en markant forskjell på de to… TS Anonymous poster hash: 86df5...408
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Hvis du klarer å bare slappe av og lene deg tilbake tror jeg du har mye større sjanse for å få et forhold med denne mannen. Du får ingenting ut av å analysere og være usikker på dette stadiet. Behandler han deg bra? Trives du i selskapet hans? Isåfall syns jeg du bare skal fortsette å nyte selskapet hans. Det ser jo ut som dette går rette veien. Anonymous poster hash: b5d9a...f9f
Becka Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Haha, ja føler virkelig jeg er den svake parten i dette datingforholdet! Det er så utrolig slitsomt å være streberen mens han bare koser seg… Det er så utrolig vanskelig å ikke mase på han… Men burde vel prøve å ikke gjøre det! Det gjør vel bare vondt verre… Nei, skal prøve å bare ta det rolig og se an litt… Men må innrømme at det gjør litt vondt:( Anonymous poster hash: 86df5...408 Jeg føler meg også som en "svak part" men jeg er kan bli litt motsatt. Jeg gjør det motsatte av å mase. Så jeg kan bli inaktiv i stedet. Ikke bra det heller. Men uansett, skal jeg ta opp noe, så prøver jeg å gjøre det på en "ikke sutrete" måte. Selv om man ikke alltid får det svaret man vil, så godta det, eller spør hvis det er noe man ikke forstår. Ikke prøv å fisk frem eller spør samme spørsmål på tusen måter for å se om du får et annet svar. Ikke tolk alt negativt heller. Å si " jeg er villig", tolker jeg som at han liker det han har "sett " så langt, men må bli bedre kjent med deg. Et helt ærlig svar det. Et fornuftig svar egentlig. Min erfaring er ikke at de som roper " jeg elsker deg" etter 2 uker er noe som nødvendigvis varer, så.. Ikke tolk det negativt. Tenk på at du også skal bli kjent med ham!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Dersom dere ikke har testet dere og dere ikke er spesifikt enige om at dere bare treffer hverandre, så fortsetter dere selvsagt med kondom. Jeg ville trådd litt varsomt herfra, du er nok mer interessert enn ham. 2-3 måneder er lenge nok til å vite om man er interessert i et forhold med noen, og han sitter litt på gjerdet. Du hadde sex med ham uten at det var avklart hvor dere står, og når han sier at bare er "villig til å se hva som skjer", kan du lett havne i en friends with benefits-rutine. Anonymous poster hash: aa704...979 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Jeg føler meg også som en "svak part" men jeg er kan bli litt motsatt. Jeg gjør det motsatte av å mase. Så jeg kan bli inaktiv i stedet. Ikke bra det heller. Men uansett, skal jeg ta opp noe, så prøver jeg å gjøre det på en "ikke sutrete" måte. Selv om man ikke alltid får det svaret man vil, så godta det, eller spør hvis det er noe man ikke forstår. Ikke prøv å fisk frem eller spør samme spørsmål på tusen måter for å se om du får et annet svar. Ikke tolk alt negativt heller. Å si " jeg er villig", tolker jeg som at han liker det han har "sett " så langt, men må bli bedre kjent med deg. Et helt ærlig svar det. Et fornuftig svar egentlig. Min erfaring er ikke at de som roper " jeg elsker deg" etter 2 uker er noe som nødvendigvis varer, så.. Ikke tolk det negativt. Tenk på at du også skal bli kjent med ham! Takk for dette svaret! Du har så 100% rett! Skal skjerpe meg litt fremover og ta det litt mer rolig! Jeg trives godt i hans selskap og jeg tror han trives i mitt og! Skal virkelig prøve å ikke mase mer på han. Tror det kan hjelpe! Dersom dere ikke har testet dere og dere ikke er spesifikt enige om at dere bare treffer hverandre, så fortsetter dere selvsagt med kondom. Jeg ville trådd litt varsomt herfra, du er nok mer interessert enn ham. 2-3 måneder er lenge nok til å vite om man er interessert i et forhold med noen, og han sitter litt på gjerdet. Du hadde sex med ham uten at det var avklart hvor dere står, og når han sier at bare er "villig til å se hva som skjer", kan du lett havne i en friends with benefits-rutine. Anonymous poster hash: aa704...979 Vi har begge testet oss. Tror han testet seg fordi han tenker at vi er eksklusive, uten at vi har snakket om dette, så jeg kan ikke vite sikkert. Vi brukte ikke kondom første gang vi hadde sex. Ble angrepille… Ikke bra. TS Anonymous poster hash: 86df5...408
Becka Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Dersom dere ikke har testet dere og dere ikke er spesifikt enige om at dere bare treffer hverandre, så fortsetter dere selvsagt med kondom. Jeg ville trådd litt varsomt herfra, du er nok mer interessert enn ham. 2-3 måneder er lenge nok til å vite om man er interessert i et forhold med noen, og han sitter litt på gjerdet. Du hadde sex med ham uten at det var avklart hvor dere står, og når han sier at bare er "villig til å se hva som skjer", kan du lett havne i en friends with benefits-rutine. Anonymous poster hash: aa704...979 Jeg hadde også sex med min uten noen avklarering. ( Vi hadde etter 2 kvelder da. ) Og det har ikke gjort noen forskjell. Mulig hun er mer interessert pr nå, men det er umulig å si egentlig, da vi ikke har sett ham med henne. Men det betyr da ikke at han ikke kan bli vel så interessert. Noen kan trenge mer tid. Som en klok sjel her på KG har lært meg; Vis det beste av deg, og få han interessert, i stedet for å henge deg opp i om han er interessert. Skjønner?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Jeg ville trådd litt varsomt herfra, du er nok mer interessert enn ham. 2-3 måneder er lenge nok til å vite om man er interessert i et forhold med noen, og han sitter litt på gjerdet. Du hadde sex med ham uten at det var avklart hvor dere står, og når han sier at bare er "villig til å se hva som skjer", kan du lett havne i en friends with benefits-rutine. Dette kan nok stemme for en del, men mange av mine kompiser bruker laaaang tid på å finne ut av hva de vil. Jeg syns også 3 måneder burde være nok, men vi er jo alle forskjellige. Hvis man skal vente med sex til hele relasjonen er avklart må nok mange vente en stund. Men, det jeg derimot syns mange kan bli flinkere på er å faktisk si "Du, nå har vi vært sammen flere ganger i uka i snart 4 måneder. I mine øyne er dette et forhold, hva tenker du?" Anonymous poster hash: b5d9a...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Jeg hadde også sex med min uten noen avklarering. ( Vi hadde etter 2 kvelder da. ) Og det har ikke gjort noen forskjell. Mulig hun er mer interessert pr nå, men det er umulig å si egentlig, da vi ikke har sett ham med henne. Men det betyr da ikke at han ikke kan bli vel så interessert. Noen kan trenge mer tid. Som en klok sjel her på KG har lært meg; Vis det beste av deg, og få han interessert, i stedet for å henge deg opp i om han er interessert. Skjønner? Ja selvsagt skal man by på seg selv og få ham interessert. Men man skal stille noen spm. etter et visst punkt. Hvis ikke kaster man bort tiden og trekkes lenger ned i forelskelsen der det evinnelige bruddet blir vondere. De har datet lenge nok til at evalueringen om han er interessert er legitim. Utsagnet du kommer med gjelder mer for date en, to og tre. Er han ikke forelsket etter tre måneder, er sjansen liten for at han plutselig blir det etter dette punktet. Han kjenner henne, vet om de har kjemi, de har hatt sex. Han vet også hvor interessert hun er. Noen kvinner utvikler mer tiltrekning for en mann over tid, ettersom hun ser ham i ulike situasjoner, og antar at menn er likedan. Men forelskelse skjer noe annerledes for menn - de vurderer ikke kvinner etter selvtillit og personlig styrke på samme måte. De vet tidligere om de er tiltrukket av henne fysisk og storkoser seg i hennes selskap - og det er det som teller. For all del, det er alltid unntak. "Venninnen min datet en fyr som ikke ville forplikte seg og nå er de gift på 10ende året". Det er alltid noe slikt man kan fortelle seg selv. Man kan velge å gå igjennom livet med antakelsen at man alltid er unntaket. Men det er sjelden man er det hver gang. Utsagnet han kom med her er det typiske svaret man gir når man vil ha noen tilgjengelig men ikke gi eller love noe. Dersom han var betatt av henne og opptatt av å ha henne i livet sitt ville han ha sagt noe annet. Han ville forsikret henne om at hun ikke hadde hatt grunn til noe tvil. Anonymous poster hash: aa704...979 1
Becka Skrevet 23. mars 2015 #12 Skrevet 23. mars 2015 Ja selvsagt skal man by på seg selv og få ham interessert. Men man skal stille noen spm. etter et visst punkt. Hvis ikke kaster man bort tiden og trekkes lenger ned i forelskelsen der det evinnelige bruddet blir vondere. De har datet lenge nok til at evalueringen om han er interessert er legitim. Utsagnet du kommer med gjelder mer for date en, to og tre. Er han ikke forelsket etter tre måneder, er sjansen liten for at han plutselig blir det etter dette punktet. Han kjenner henne, vet om de har kjemi, de har hatt sex. Han vet også hvor interessert hun er. Noen kvinner utvikler mer tiltrekning for en mann over tid, ettersom hun ser ham i ulike situasjoner, og antar at menn er likedan. Men forelskelse skjer noe annerledes for menn - de vurderer ikke kvinner etter selvtillit og personlig styrke på samme måte. De vet tidligere om de er tiltrukket av henne fysisk og storkoser seg i hennes selskap - og det er det som teller. For all del, det er alltid unntak. "Venninnen min datet en fyr som ikke ville forplikte seg og nå er de gift på 10ende året". Det er alltid noe slikt man kan fortelle seg selv. Man kan velge å gå igjennom livet med antakelsen at man alltid er unntaket. Men det er sjelden man er det hver gang. Utsagnet han kom med her er det typiske svaret man gir når man vil ha noen tilgjengelig men ikke gi eller love noe. Dersom han var betatt av henne og opptatt av å ha henne i livet sitt ville han ha sagt noe annet. Han ville forsikret henne om at hun ikke hadde hatt grunn til noe tvil. Anonymous poster hash: aa704...979 Jeg er ikke helt enig i at menn bruker kortere tid enn kvinner. En mann kan kanskje finne ut om det er noe " å samle på" rimelig kjapt, men når det er snakk om følelser, så tror ikke nødvendigvis det. Trodde faktisk heller det var kvinnen som forelsket seg fortere. Men som med alt så er det jo individuelt. Og at han burde vite at han er interessert nå. Ja, på sett og vis. Og hvor står det at han ikke er det? Pga det svaret? Syntes svaret viser en interesse jeg da men. Men at det er tidlig å si. Det kommer jo også an på hvor mye de har møttes på disse 2-3 mnd, og TS må også kjenne på hvordan han er når han er med henne. Det er jo egentlig umulig for oss å dømme hva han er eller ikke er ut i fra dette her. Så TS, se litt på ting han gjør og hvilke initiativ han har tatt før denne "samtalen" og ikke heng deg opp i denne ene tingen.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #13 Skrevet 23. mars 2015 Ja selvsagt skal man by på seg selv og få ham interessert. Men man skal stille noen spm. etter et visst punkt. Hvis ikke kaster man bort tiden og trekkes lenger ned i forelskelsen der det evinnelige bruddet blir vondere. De har datet lenge nok til at evalueringen om han er interessert er legitim. Utsagnet du kommer med gjelder mer for date en, to og tre. Er han ikke forelsket etter tre måneder, er sjansen liten for at han plutselig blir det etter dette punktet. Han kjenner henne, vet om de har kjemi, de har hatt sex. Han vet også hvor interessert hun er. Noen kvinner utvikler mer tiltrekning for en mann over tid, ettersom hun ser ham i ulike situasjoner, og antar at menn er likedan. Men forelskelse skjer noe annerledes for menn - de vurderer ikke kvinner etter selvtillit og personlig styrke på samme måte. De vet tidligere om de er tiltrukket av henne fysisk og storkoser seg i hennes selskap - og det er det som teller. For all del, det er alltid unntak. "Venninnen min datet en fyr som ikke ville forplikte seg og nå er de gift på 10ende året". Det er alltid noe slikt man kan fortelle seg selv. Man kan velge å gå igjennom livet med antakelsen at man alltid er unntaket. Men det er sjelden man er det hver gang. Utsagnet han kom med her er det typiske svaret man gir når man vil ha noen tilgjengelig men ikke gi eller love noe. Dersom han var betatt av henne og opptatt av å ha henne i livet sitt ville han ha sagt noe annet. Han ville forsikret henne om at hun ikke hadde hatt grunn til noe tvil. Anonymous poster hash: aa704...979 Har litt tilleggsinfo på en fronten der. Han prøvde seg nemlig på meg for et halvt år siden, og jeg avviste han rimelig heftig! Oppførte meg rett og slett helt jævlig mot han. Tror dette har vært med på å skape en usikkerhet hos han når det kommer til å stole på mine intensjoner. Jeg vet at han falt pladask for meg da vi først møttes… Men synes det er vanskelig å bevise til han at jeg er interessert uten å virke for pushy… Sitasjonen våres er altså ganske komplisert… TS Anonymous poster hash: 86df5...408
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #14 Skrevet 23. mars 2015 Takk for dette svaret! Du har så 100% rett! Skal skjerpe meg litt fremover og ta det litt mer rolig! Jeg trives godt i hans selskap og jeg tror han trives i mitt og! Skal virkelig prøve å ikke mase mer på han. Tror det kan hjelpe! Vi har begge testet oss. Tror han testet seg fordi han tenker at vi er eksklusive, uten at vi har snakket om dette, så jeg kan ikke vite sikkert. Vi brukte ikke kondom første gang vi hadde sex. Ble angrepille Ikke bra. TSAnonymous poster hash: 86df5...408 Vær obs!! Jeg ble gravid på angrepillen! Ikke meningen å skremme deg, men husk å ta en test også. Anonymous poster hash: 0db46...9b8
Unforgivable Skrevet 23. mars 2015 #15 Skrevet 23. mars 2015 En annen ting er at han skrev: "jeg er villig til å se hva som skjer fremover." Og ikke "jeg har lyst til å se hva som skjer fremover." Synes egentlig det er en markant forskjell på de to… TS Anonymous poster hash: 86df5...408 Hjelpe meg. Tror ikke du har godt av et forhold før du kan roe deg litt ned
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #16 Skrevet 23. mars 2015 Har litt tilleggsinfo på en fronten der. Han prøvde seg nemlig på meg for et halvt år siden, og jeg avviste han rimelig heftig! Oppførte meg rett og slett helt jævlig mot han. Tror dette har vært med på å skape en usikkerhet hos han når det kommer til å stole på mine intensjoner. Jeg vet at han falt pladask for meg da vi først møttes… Men synes det er vanskelig å bevise til han at jeg er interessert uten å virke for pushy… Sitasjonen våres er altså ganske komplisert… TS Anonymous poster hash: 86df5...408 Jeg er i nesten lik situasjon ts. jeg avviste også min nåværende forelskelse tidligere, men vi treffes mer og mer igjen nå. jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Anonymous poster hash: 60633...d39
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #17 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tenker som så at hvis du vil ha forhold med mannen, så må du slutte å gi ham mer sex. Ja, skyt meg for at jeg sier "gi sex". Ikke la han få i pose og sekk uten å være ekslusiv med deg Anonymous poster hash: 962e3...def
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #18 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tenker som så at hvis du vil ha forhold med mannen, så må du slutte å gi ham mer sex. Ja, skyt meg for at jeg sier "gi sex". Ikke la han få i pose og sekk uten å være ekslusiv med deg Anonymous poster hash: 962e3...def Hvordan gjør man dette da? For det er jo litt rart å begynne å si nei sånn plutselig, da kan han jo tro at hun ikke er interessert mer.Anonymous poster hash: 5a5c6...e90
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #19 Skrevet 24. mars 2015 Har litt tilleggsinfo på en fronten der. Han prøvde seg nemlig på meg for et halvt år siden, og jeg avviste han rimelig heftig! Oppførte meg rett og slett helt jævlig mot han. Tror dette har vært med på å skape en usikkerhet hos han når det kommer til å stole på mine intensjoner. Jeg vet at han falt pladask for meg da vi først møttes… Men synes det er vanskelig å bevise til han at jeg er interessert uten å virke for pushy… Sitasjonen våres er altså ganske komplisert… TS Anonymous poster hash: 86df5...408 Jeg er i nesten lik situasjon ts. jeg avviste også min nåværende forelskelse tidligere, men vi treffes mer og mer igjen nå. jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Anonymous poster hash: 60633...d39 Hva var grunnen til det? Anonymous poster hash: dcde6...08e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #20 Skrevet 24. mars 2015 Hvordan gjør man dette da? For det er jo litt rart å begynne å si nei sånn plutselig, da kan han jo tro at hun ikke er interessert mer.Anonymous poster hash: 5a5c6...e90 Du sier at det virker som dere har gått for fort frem på det fysiske når du ikke vet hvor dere står. Det er jo bare å si at hun er interessert, men at hun er interessert i et forhold. Verre er det ikke. Anonymous poster hash: aa704...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå