Høhø Skrevet 23. mars 2015 #1 Del Skrevet 23. mars 2015 Har i over 10 minutter ventet på å få snakket med kundearbeider hos Travellink. De sa hele tiden (automatisk beskjed) "takk for at du venter, ha bestillingsnummer klart", sånn 10 ganger i minuttet. Når det hadde gått 8 minutter med venting, så sluttet den automatiske linjen å snakke norsk, men gikk over til svensk. Tror rett og slett det har gått så lang tid at den norske linjen automatisk hoppet over til den svenske. Er det noen som har klart å få tak i kundeservice hos Travellink eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 23. mars 2015 "Husk at av- og ombestillinger kun kan foretas via telefon." Hjelper fint lite når de ikke vil ta telefonen... har begynt påan igjen nå, har ventet i 5 minutter til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2015 Tror rett og slett de har tatt kveld jeg, og bare lar den automatiske svareren gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå