Gå til innhold

lett BONER?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er ei jente jeg er hodestups forelsket i , men som desverre ikke føler det samme.

Selv om det er vanskelig så har jeg akseptert det...

men greia er jeg er så innmari kåt når jeg er med henne og bare hun tar på meg får jeg en ereksjon...

burde jeg fortelle dette ? eller vil det bare skremme henne enda mer vekk?

Anonymous poster hash: 2795e...879
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Kanskje ikke direkte svar på det du lurer på, men det første jeg tenker når jeg leser dette

"Skal du prøve å fortelle henne om at du får lett ereksjon for å få henne til å bli interessert i deg, når hun allerede ikke er interessert? "

Gjest HeiHade
Skrevet

Eh, det kommer an på hvorfor du vil si det. Hvis det er for å få henne til å slutte å ta på deg, så okei, du kan kanskje si det -- selv om det finnes bedre måter å ordlegge seg på. Men jeg tror ikke det er beste fremgangsmåten hvis du har tenkt å si det for å sjekke om det vekker interesse hos henne. Er hun ikke interessert er hun mest sannsynligvis ikke interessert i å høre om hvordan det står til med kuken din heller.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du forteller en jente som ikke er interessert i deg at du får boner av henne hele tiden så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for at hun skal ta på deg mer i alle fall. Jeg, og mange med meg, ville nok løpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...