AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Hei! Har trent spinning i godt over 2 år. Pulsen min har alltid hvert stabil. De siste ukene har pulsen hoppet veldig ? Noen som vet hva det innebærer ? Jeg kan ha lav puls å plutselig hoppe til makspuls noe som har plaget meg å umotivert meg. Når jeg skal ned fra makspuls skjer det samme. Istedenfor gradvis. Jeg føler meg fin og at jeg egentlig er i god form, men har blitt litt bekymret å jeg vurderer å sjekke hjertet mitt. Noen som vet hva dette kan være eller burde jeg gå til fastlegen ? Anonymous poster hash: 365b4...3b2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Vil også nevne at jeg ikke vet helt hva min makspuls er kan dette ha noen påvirkning ? Er 25 og regnet makspulsen til 195 ifølge senteret - Men tror dette er feil. Anonymous poster hash: 365b4...3b2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Det kan være et normalfenomen og det kan være hjerteflimmer e.l. Eneste måten å finne ut av det på er å gå til fastlegen og få henvisning til kardiolog (hjertespesialist). Anonymous poster hash: 89af2...e1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå