Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lenge hatt lyst til å ta meg en tur til Lillestrøm. Noen som har vært der? Vil gjerne gå ut å spise på et romantisk sted (ikke for dyrt, da støvsugeren røyk på mandag :oops: ) hvor de åpner ca halv seks. Så gjerne et galleri eller noe brukskunst. Deretter en bar (helst med polstrede krakker) og så en pub av den irske typen (liker det best :oops: ). Det bør ikke være lengre enn 365 m (OK, ca da. Gjør ikke noe om det er litt kortere eller lengre :wink: ) å gå mellom baren og puben.Så et hotell MED badekar - ikke i nærheten av et trafikklys :kul:. Håper på svar.

:hjerte: Og forresten - hva er det lurt å handle på Lillestrøm? Og er det langt dit? :wow:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er på Lillestrøm stadig vekk....

Romantiske steder er jeg ikke godt bevandret i, men de har god mat på "Between two friends" (som jeg ikke er sikker på om har godt konkurs eller ei) og på restauranten på hotell Arena (ved siden av varemessa).

Pubene finner du rundt Torvet og i Storgata (går parallelt med torget).

Galleri/brukskunst er jeg grønn på, men det skal være noe slikt der.

Hotell Arena er nesten nytt og har sikkert badekar. De har i hvert fall SPA.

Stilige klær på Mostue er lurt å handle! :wink:

Det tar maks 20 minutter med tog fra Oslo S til Lillestrøm dersom du får et tog som går gjennom Romeriksporten. Hotell Arena ligger i gangavstand fra togstasjonen.

God tur! :-)

Hilsen Lille meg

Skrevet

De gangene jeg har vært i lillestrøm går vi alltid å spiser ciabatta med reker på Klimt! Det er Lillestrøm på sitt beste for meg! :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...