kløvertre Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Hei! Jeg har slitt med sykdom i snart fire måneder nå, og for å si det rett ut, det er ikke enkelt. Det tærer på både syken og helsa å være isolert så lenge, så jeg lurte på om noen av dere har noen erfaringer med å være syk over en lengre periode? Hvordan taklet dere dette? Har dere noen råd?
Sugerøret Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Har vært kronisk syk i 15 år.Det blir en sorgprosess,hvor jeg ialle fall sørget litt over drømmer som ikke ble til,at jeg ikke kunne være med på det jeg ønsket. Nå gjør jeg det jeg har ork til. Og prøver å teipe kjeften på samvittigheten som sier jeg Burde ditt og datt.. finn ditt eget tempo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå