Iselilja Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Noen her som har trent på sports club i stavanger? Erfaringer?
Iselilja Skrevet 19. august 2004 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2004 Noen som har erfaring med sports club andre plasser da?
Suzy Skrevet 20. august 2004 #3 Skrevet 20. august 2004 Jeg går på Family Sports Club i Elverum og er superfornøyd. Utrolig trivelig miljø, trivelige ansatte og instruktører som virkelig får deg til å føle deg hjemme - og en gjennomgående vilje til å tilpasse tilbudet til kundenes ønsker. Anbefales! :-)
Fru Fomle Skrevet 20. august 2004 #4 Skrevet 20. august 2004 Jeg var medlem på SportsClub i to år (jan 2002 - mai 2004). Trente mest på Madla, men også endel ganger i Stavanger. Har bare positive erfaringer med dem. Utrolig hyggelige folk som jobber der, og en innholdsrik timeplan. Hva tenker du på å trene der, det har jo litt å si for hvilke erfaringer du vil høre om? Jeg har nesten utelukkende trent styrke på SportsClub. Styrkerommet i Stavanger er relativt lite, men veldig lyst og fint. På Madla er det større, men også mer slitt. Likevel var det det som var "mitt" senter og der jeg helst gikk.
metteflette Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Trener på Sports Club Madla og stortrives. Det er litt slitt (15 års jubileum i år...), men alle som trener og jobber der er kjempehyggelige!!! Anbefales!!! Har vært innom byen , det synes jeg er for lite og Tennisland er for langt borte for meg, men det er også kjempefint!!
Gjest Purple Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 Jeg har også trent på SportsClub på Madla. Trivdes godt der jeg! Trente både styrke og gruppetimer der. Har også trent litt i Stavanger, men bare gruppetimer. Syns styrketreningssalen der er veldig trang. Liker ikke å ha folk oppå meg når jeg trener... Jeg foretrakk altså Madla. Instruktørene er også flinke (men noen er jo alltid bedre enn andre da! )
Iselilja Skrevet 22. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2004 Jeg skal begynne og trene på sports club i stavanger. Mest gruppetimer til og begynne med (styrke, spinning, pilates). De skal forresten få nytt lokale i januar som er mye større :-)
Tusseline Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 Dersom du mener Sport Club på St. Olav, er jeg veldig fornøyd med både treningssenter og service der, til tross for at det er litt lite lokale da. De har ett tett program, og du kan derfor velge og vrake når du vil trene etter når det passer deg. Har også prøvd ut Madla- og er like fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå