Gå til innhold

Klør i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det klør og svir i underlivet, det føles varmt og er hovent. Jeg har ikke særlig med utflod, det føles litt som om det blir verre med syntetiske truser. Jeg holder på å bli gal. Synes ikke Canesten hjalp veldig. Hva kan dette være? Er det sopp? Kan det være en kjønnssykdom? Jeg vet jeg burde gå til legen, men har ikke tid akkurat nå, så en tur til apoteket er alt jeg får til.

Anonymous poster hash: 2c656...d17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling egentlig, men går utifra at det kan være flere ting. Gå til legen er det beste, skjønner meg ikke på folk som sier de ikke har tid. Noen ganger må man prioritere legen framfor andre ting, et lege-besøk er grunn god nok til å utebli fra noe annet. Når du har tid til å gå på apoteket hvorfor kan du ikke ta deg tid til legen også?

AnonymBruker
Skrevet

Regner med du brukte både krem og vagitorier? Har man tatt canestenkur uten at det er bedring skal man oppsøke lege.

Anonymous poster hash: 6b770...a95

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke peiling egentlig, men går utifra at det kan være flere ting. Gå til legen er det beste, skjønner meg ikke på folk som sier de ikke har tid. Noen ganger må man prioritere legen framfor andre ting, et lege-besøk er grunn god nok til å utebli fra noe annet. Når du har tid til å gå på apoteket hvorfor kan du ikke ta deg tid til legen også?

Apoteket er oppe sent og innenfor hjemveien min. Legen ligger et stykke unna og stenger tidlig. Jeg må jobbe for å overleve, og kan ikke ta meg fri i 2-3 timer for å reise tur/retur legen, hvertfall ikke de nærmeste 3-4 ukene, og det er litt lenge å gå med vondt,

Regner med du brukte både krem og vagitorier? Har man tatt canestenkur uten at det er bedring skal man oppsøke lege.Anonymous poster hash: 6b770...a95

Jeg har brukt det flere ganger og det bedres en stund før det kommer tilbake etter et par uker. Virker som det kommer etter mensen og dersom jeg suger kjæresten min før samleie. Det har jo virket, men bare over en uke eller to, og er så dyrt å kjøpe stikkpille+krem i hytt og pine.

AnonymBruker
Skrevet

Apoteket er oppe sent og innenfor hjemveien min. Legen ligger et stykke unna og stenger tidlig. Jeg må jobbe for å overleve, og kan ikke ta meg fri i 2-3 timer for å reise tur/retur legen, hvertfall ikke de nærmeste 3-4 ukene, og det er litt lenge å gå med vondt,

Jeg har brukt det flere ganger og det bedres en stund før det kommer tilbake etter et par uker. Virker som det kommer etter mensen og dersom jeg suger kjæresten min før samleie. Det har jo virket, men bare over en uke eller to, og er så dyrt å kjøpe stikkpille+krem i hytt og pine.

Har du brukt soppmiddelet den perioden det er ment for. Det står på pakningen hvor lenge du skal bruke dette.

Anonymous poster hash: 8a3b9...b54

AnonymBruker
Skrevet

Har du brukt soppmiddelet den perioden det er ment for. Det står på pakningen hvor lenge du skal bruke dette. Anonymous poster hash: 8a3b9...b54

Jepp, morgen og kveld så lenge det stod. Det kommer tilbake hver gang,

Gjest anonym2233
Skrevet

Bruker du evt melkesyretabletter(Vivag f.eks) etter menstruasjon? Veldig greit for å få underlivet i balansen igjen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...