Gå til innhold

Kan det være influensa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På morgenen i går ble jeg plutselig i skikkelig dårlig form. Jeg fikk vondt i hodet og i kroppen, spesielt i ryggen og nakken. Jeg ble vekselsvis kald og glovarm, svettet ut klærne mine og ble i generelt dårlig allmenntilstand. Og når jeg ligger på siden blir jeg litt småkvalm, av en eller annen grunn. Jeg er enda like dårlig. Er helt utslått, og vil egentlig bare ligge i sofa.

Jeg har aldri hatt influensa før, tror jeg. Vet ikke hva dette er for noe, for jeg har aldri opplevd liknende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være influensa, det er ikke alltid så lett å si, men du er ihvertfall syk. Drikk og slapp av, om du sover eller bare døser er ikke så viktig. Når du klarer å se på TV har du kommet over det verste. Om du ikke klarer å se på TV bør du få noen til å komme innom i løpet av dagen og sjekke at du har det relativt bra og har tilgang på nok drikke.

Skrevet

Takk for svar! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når det kommer til å spise. Klarer ikke spise noe. Er tom for frukt og har ingen til å gå på butikken for meg. Frukt var det eneste jeg klarte å få i meg i går. Jeg prøvde å spise banan, men måtte tvinge det i meg. Har bare spist en banan og to riskaker i dag. Blir ikke direkte kvalm, men litt rar i magen + at matlysten er helt på bunn.

Har ikke tv. Klarer å se på pc-skjermen, men det er ikke akkurat behagelig. Det vil sikkert ikke gjøre hodeverken noe bedre. Prøver å få tiden til å gå ved å se film, men kanskje best å bare slappe av under dyna.

Skrevet

Hm... Tviler på at det er influensa nå.. Har hatt diare i hele dag... Bare vann... Ah, typisk meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...