cahesa Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Hei, Er det noen som har erfaring med Tullinløkka studenthus i Oslo? Lurer mest på hvordan standarden er på f.eks. på kjøkken og bad. Jeg har fått tilbud om parleilighet der, men syns det er kjipt å ta noe usett og uten noe særlig bilder og info, spesielt når man skal dele med kjæreste. Er fristet av lav pris og bra beliggenhet, men kombinasjonen av dette virker nesten for godt til å være sant. Er det noen som har bodd her/vært på besøk og har fått et inntrykk av stedet? :-)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Hadde et knøttlite, flislagt bad (2,5 kvm?). Hvit kjøkkeninnredning, kanskje ca 1 meter benkplass, ikke så mange skap. En litt smalere enn vanlig stakeovn med tre plater. Et lavt kjøleskap med en liten "fryseboks" inne i kjøleskapet. Liten varmtsvannstank på kjøkkenet - hvis jeg tok en liten oppvask, måtte jeg vente før jeg kunne dusje (hvis jeg ville ha varmt vann). Helt OK, men ikke mer, standard. SiO sine bilder av Tullinløkka ettromsleilighet stemmer godt med mine erfaringer. Anonymous poster hash: d3337...a9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå