AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Del Skrevet 22. mars 2015 Får man byttet et par sko kjøpt på Eurosko hvis man ikke tok med esken? Noen som vet? Anonymous poster hash: 5ddc1...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Del Skrevet 22. mars 2015 Esken skal da ikke ha noe å si. Kvitteringen er mye mer viktig, og at de ikke er brukt.Anonymous poster hash: 7603e...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Del Skrevet 22. mars 2015 Esken skal da ikke ha noe å si. Kvitteringen er mye mer viktig, og at de ikke er brukt.Anonymous poster hash: 7603e...86f Skoene er ikke brukt og jeg har tatt vare på kvitteringen. Jeg bare ser for meg at det blir problemer siden jeg ikke har esken. Ingen som har erfaring med Eurosko-kjeden angående det? Anonymous poster hash: 5ddc1...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. mars 2015 #4 Del Skrevet 22. mars 2015 Mange ganger får man ikke med esken i salget en gang, så esken har absolutt ingen betydning. Kvitteringen er det eneste du må vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 23. mars 2015 #5 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg mener jeg har sett et skilt i min lokale eurosko om at esken må være med. Men det er jo bare å høre med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flicka Skrevet 2. april 2015 #6 Del Skrevet 2. april 2015 Nå kan jeg ikke svare for Eurosko, så beklager til TS, men jo - flere butikker krever faktisk at du har med esken for å få bytte varen. Dette skal dog opplyses om fra butikken under kjøpet. Grunnen til dette er at hele lagersystemet i en skobutikk, hvor skoene leveres i eske, står og faller på nettopp det at skoene har eske. Hvis man begynner å ta inn sko uten esken de kom i, er det umulig å få det til å fungere med hylleplass og størrelsesoversikt etc. Det er forøvrig ikke alle skobutikker hvor skoene faktisk kommer i eske, slik som for eksempel DinSko, og da behøves det ikke, da disse har andre systemer for å få lageret til å fungere optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå