Gå til innhold

Er det bare meg som digger One Night Stands?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge du er klar på at det er ONS så trur jeg ingen tar skade av litt sex (ved bruken av kondom). Det blir dog litt dumt at du faktisk tar i mot telefonnumre ettersom du skriver at de ønsker at du skal ringe dem, da er du jo ikke fullstendig klar på at det faktisk handler om en ONS og kun det. Så fiks den delen, så er det helt i orden å ha en slik liten fetish.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig, men folk må gjøre det de føler for. Venninnene dine tar nok utgangspunkt i seg selv når de sier at du kan såre mennene.

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 23 Mar 2015 - 04:20, said:

Synes ikke det er noe slemt eller noe, men kanskje greit om du å tenke over at hvis du skulle treffe noen du virkelig liker så er det ikke så gøy å ikke kunne dra på byen uten å møte på x antall sexpartnere. Jeg datet en jente og jeg hadde hatt sex med 4 av hennes gode/tidligere gode venninner. Var ikke så veldig kult, når jeg faktisk kunne se for meg en fremtid med denne jenta.

Anonymous poster hash: db2da...9a2

Ja, du sier noe. Nå er jeg ikke oppe i noe ekstremt antall enda, så det er enda ikke en problemstilling jeg må ta hensyn til akkurat nå. Men skal ha det i bakhodet fremover. Jeg går på så mye forskjellige utesteder at jeg ikke har møtt 2 i samme gjeng enda.

Timza, on 23 Mar 2015 - 04:56, said:

Så lenge du er klar på at det er ONS så trur jeg ingen tar skade av litt sex (ved bruken av kondom). Det blir dog litt dumt at du faktisk tar i mot telefonnumre ettersom du skriver at de ønsker at du skal ringe dem, da er du jo ikke fullstendig klar på at det faktisk handler om en ONS og kun det. Så fiks den delen, så er det helt i orden å ha en slik liten fetish.

Skal huske på det. :) Kanskje bli flinkere til å si i fra hva jeg ønsker? Jeg har tatt i mot et telefonnummer, og et en del andre har forsøkt å ta kontakt i ettertid ved å finne meg på facebook etc. Men jeg er veldig privat av meg og ønsker ikke noe videre kontakt med dem. Så ja, skal bli klarere på hva sakens kjerne er!

Evilposelos, on 23 Mar 2015 - 05:06, said:

Tror ikke det er så vanlig, men folk må gjøre det de føler for. Venninnene dine tar nok utgangspunkt i seg selv når de sier at du kan såre mennene.

Det er mulig. Ingen har jo lyst jo bli såret. Takk for godt innspill! Anonymous poster hash: 98260...934
AnonymBruker
Skrevet

Om din fremtidige mann ikke godtar at du hadde sex 10-12 ganger(om jeg har forstått deg rett) i året før du møtte ham, får stå på denne hypotetiske mannens egen urimilighet!

:blomst:

Slutshaming er noe av det styggeste som finnes. Bare le av disse taperne. Kos deg, bare vær forsiktig!

:hug: Takk!

Anonymous poster hash: 98260...934

• Liker 1
Gjest FruKG
Skrevet

Nei det er ikke bare deg som digger ONS. Jeg synes det høres ut som om du har et fornuftig forhold til det, vær forsiktig og kos deg med det og ikke bry deg om alle de negative kommentarene noen kommer med her.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er direkte tullete av ts og ikke ta seg betalt. Hadde de 10? ons betalt for seg hadde ts lett sittet igjen med 100 K.

Anonymous poster hash: 7d67e...0e5
Skrevet

Synes det er direkte tullete av ts og ikke ta seg betalt. Hadde de 10? ons betalt for seg hadde ts lett sittet igjen med 100 K.

10 kroner? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke bare deg som digger ONS. Jeg synes det høres ut som om du har et fornuftig forhold til det, vær forsiktig og kos deg med det og ikke bry deg om alle de negative kommentarene noen kommer med her.

Bra vi er fler :) Takk for det, godt å høre at jeg er tilnærmet innenfor normalen!

Forskjellen blir jo "klientellet". Dersom jeg tar meg betalt får jeg ikke velge de "gode" gutta på samme måte som jeg kan nå. Litt av spenningen for min del er å føle at jeg gir en av the good guys en god (og uventet) opplevelse.

Skrevet

Bra vi er fler :) Takk for det, godt å høre at jeg er tilnærmet innenfor normalen!

Forskjellen blir jo "klientellet". Dersom jeg tar meg betalt får jeg ikke velge de "gode" gutta på samme måte som jeg kan nå. Litt av spenningen for min del er å føle at jeg gir en av the good guys en god (og uventet) opplevelse.

En krone her og en krone der

Gjest FruKG
Skrevet (endret)

100 K betyr jo 100.000 så det skulle vel bli 10.000 per "klient" ;)

Endret av FruKG
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo fortsatt velge. Er da masse "ordentlige" skikkelige menn som kjøper eskorte. Ei jente av ditt kaliber kan velge ut de beste kundene som du finner tiltrekkende. I tillegg til tykk lommebok. Ikke noe galt med det.

Å drive å "kaste bort" kroppen din gratis på ons slik du gjør nå er jo rimelig dumt.

AnonymBruker
Skrevet

K er forkortelse for tusen i uformelle sammenhenger

Skrevet

K er forkortelse for tusen i uformelle sammenhenger

Du skrev ikke K bak 10, så hvorfor ikke tulle med det :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Du skrev ikke K bak 10, så hvorfor ikke tulle med det :fnise:

Jeg synes det blir å dra det for langt. Å insinuere at ts skal selge seg som en billig eskorte. For meg virker det som ts vil kunne vært en eskorte som sprenger øvre del av prisskala. Ikke noe 10 kroners marked her nei.

Skrevet

Jeg synes det blir å dra det for langt. Å insinuere at ts skal selge seg som en billig eskorte. For meg virker det som ts vil kunne vært en eskorte som sprenger øvre del av prisskala. Ikke noe 10 kroners marked her nei.

Jeg mener du allerede har sprengt grensene når du foreslår det.

• Liker 2
Skrevet

Håper inderlig at du har mottatt frikort fra HELFO. Synes holdningene dine ang seksuell adferd er litt skremmende.

Beskytt deg i det minste, om ikke for din egenskyld, så for de mange som er så "heldige" at de slipper til.

Nyt, men vær forsiktig! :vin:

AnonymBruker
Skrevet

Takk, antar jeg? :) Hvor får du denne informasjonen om eskortemarkedet fra? Har du personlig erfaring? Jeg er nysgjerrig bare, er ikke meningen å være frekk.

Håper inderlig at du har mottatt frikort fra HELFO. Synes holdningene dine ang seksuell adferd er litt skremmende.

Beskytt deg i det minste, om ikke for din egenskyld, så for de mange som er så "heldige" at de slipper til.

Nyt, men vær forsiktig! :vin:

Hehe, det har jeg ikke. Men har privatlege, så kan forsikre om at helsen er godt vedlikeholdt.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, antar jeg? :) Hvor får du denne informasjonen om eskortemarkedet fra? Har du personlig erfaring? Jeg er nysgjerrig bare, er ikke meningen å være frekk.

Hehe, det har jeg ikke. Men har privatlege, så kan forsikre om at helsen er godt vedlikeholdt.

Har personlig erfaring ja. Og slik du beskriver deg virker du å være alle eskortejegeres drøm. "Girl-next-door" som vet å sette pris på uforpliktende sex. Du hadde ikke trengt å gått ett øre under 10 K for en hel natt.

Skrevet

Skam deg.

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Har personlig erfaring ja. Og slik du beskriver deg virker du å være alle eskortejegeres drøm. "Girl-next-door" som vet å sette pris på uforpliktende sex. Du hadde ikke trengt å gått ett øre under 10 K for en hel natt.

Var det et tilbud? :sminkedokke: Hehe, neida. 10 000 er en helt månedslønn for meg per dags dato faktisk! Skjønner godt hvorfor noen jenter faller inn i dette yrket på diverse måter.

Samtidig; jeg er en skikkelig veloppdratt jente. Norsk, skoleflink og med trygge foreldre. Det virker litt ekstremt for meg å selge sex, selv om tanken kan være litt pirrende. Jeg har en teori om at det ligger mer bak disse jentenes jobb enn at de blir kåte av å ha sex med nesten-fremmede. Eller tar jeg feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...