Gå til innhold

Brennkopper


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått brennkommer i ansiktet, trodde først det var bare et kviseutbrudd og tørr hud så gikk med det i over en uke (dumt, jeg vet). :murvegg:Nå behandler jeg det med klorheksidin og brulidin, tror jeg ser litt forbedring (startet i går så er kanskje litt tidlig?).

Jeg har fått sikkert 4 slike "flekker"/sår i ansiktet, på ca 0,5-1 cm i diameter, burde jeg dra til legen og få antibiotika? Eller vil jeg klare og bekjempe det selv, har jo allerede gått ganske lenge med dette så...



Anonymous poster hash: 2bad3...9fa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen vits å dra til legen igrunn. De kan bare gi deg antibiotika, men de gir det ikke alltid - legen min sa at de gir det bare dersom du har det flere steder på kroppen, om du kun har det i ansiktet så er det ikke nok.

Prøv heller å behandle det selv, og går det ikke over i løpet av tja, 5 dager så dra til legen.



Anonymous poster hash: 17ed3...d91
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Synes det blir mindre og mindre så da drar jeg ikke til legen - med det første :)



Anonymous poster hash: 2bad3...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...