AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har fått brennkommer i ansiktet, trodde først det var bare et kviseutbrudd og tørr hud så gikk med det i over en uke (dumt, jeg vet). :murvegg:Nå behandler jeg det med klorheksidin og brulidin, tror jeg ser litt forbedring (startet i går så er kanskje litt tidlig?). Jeg har fått sikkert 4 slike "flekker"/sår i ansiktet, på ca 0,5-1 cm i diameter, burde jeg dra til legen og få antibiotika? Eller vil jeg klare og bekjempe det selv, har jo allerede gått ganske lenge med dette så... Anonymous poster hash: 2bad3...9fa
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Ingen vits å dra til legen igrunn. De kan bare gi deg antibiotika, men de gir det ikke alltid - legen min sa at de gir det bare dersom du har det flere steder på kroppen, om du kun har det i ansiktet så er det ikke nok. Prøv heller å behandle det selv, og går det ikke over i løpet av tja, 5 dager så dra til legen. Anonymous poster hash: 17ed3...d91
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Tusen takk! Synes det blir mindre og mindre så da drar jeg ikke til legen - med det første Anonymous poster hash: 2bad3...9fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå