Gå til innhold

MUNNKREFT? :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg har lest på nettet noen av symptomene til munnkreft. Kan starte med å si hva jeg har opplevd; blemmer og sår i munnen, hovne lepper, vond nakke og smerte når jeg svelger ikke i selve halsen men litt lengre nede ved brystet som gjør det vanskelig å få spist drukket og svelget ellers. Noen av symptomene var jo sår munn med hvite blemmer med belegg (akkurat det jeg opplever) litt sår tunge som jeg også har, smerte i halsen når man svelger bare at jeg får i brystet og ja.. var flere symptomer som jeg ennå ikke har oppled men er veldig engstelig akkurat nå! Har verken drukket, røyket eller snust i hele mitt liv. Er 19 år gammel jente ganske så paranoid :o vil gjerne høre litt fra dere før jeg oppsøker legen.. Noen kommentarer til det? :)

Anonymous poster hash: 3e620...080

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tror nok du tenker på deg alle symptomene :) uansett hva du googler så vil ordet "kreft" dukke opp i en eller annen sammenheng. jeg kunne vært gravid mange ganger om jeg skulle trodd på google. men om du er VELDIG usikker så går du jo til legen så klart

Anonymous poster hash: 84142...034
Gjest Seajewel
Skrevet

Sannsynligheten for at det er munnkreft, er meget meget lav. Det forekommer nesten ikke i så ung alder, lgog du hverken røyker eller snuser, så jeg tror du kan slappe av med det, men de blemmene høres ikke særlig gode ut, så du kan sikkert bestille en legetime, sånn at du får noe for blemmene.

AnonymBruker
Skrevet

tror nok du tenker på deg alle symptomene :) uansett hva du googler så vil ordet "kreft" dukke opp i en eller annen sammenheng. jeg kunne vært gravid mange ganger om jeg skulle trodd på google. men om du er VELDIG usikker så går du jo til legen så klart

Huff ja, google sier masse rart men noe kan man jo fort gå på! Tenkte kanskje det er after eller munnskold, er ikke sikker men jada legen skal oppsøker siden jeg har vært plaget i 5 dager nå ;)

Anonymous poster hash: 84142...034

Anonymous poster hash: 3e620...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...