saranghae Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 jeg har i det siste ofte plutselig begynt å blø litt neseblod uten grunn. det er ikke snakk om at det fosser ut det er litegrann bare og det stopper temmelig fort selv, problemet er at mens jeg har dette så får jeg sånne blodklumper i halsen, kommer dette fra nesen? synes det er så rart når jeg blør så lite neseblod og får sånn blodklump...hva kan grunnen være`? bruker til hverdags saltvannspray med mentol om dette kan ha noe og si? blodtrykk 120 over 85
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 jeg har i det siste ofte plutselig begynt å blø litt neseblod uten grunn. det er ikke snakk om at det fosser ut det er litegrann bare og det stopper temmelig fort selv, problemet er at mens jeg har dette så får jeg sånne blodklumper i halsen, kommer dette fra nesen? synes det er så rart når jeg blør så lite neseblod og får sånn blodklump...hva kan grunnen være`? bruker til hverdags saltvannspray med mentol om dette kan ha noe og si? blodtrykk 120 over 85 du ødelegger blodkarene dine med mentol. det er sterke saker. Anonymous poster hash: c599e...4d8
saranghae Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2015 du ødelegger blodkarene dine med mentol. det er sterke saker. Anonymous poster hash: c599e...4d8 men jeg blir så tett i nesa om natta at jeg må bruke noe =( trodde saltvann var mildt for nesa???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå