AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #21 Skrevet 22. mars 2015 Men du klarer vel å se hvor spesielt det er å sitte å telle poeng? Hva er egentlig viktigst for deg? Snap eller en god date i RL? Hadde jeg fått vite at en date gjorde det, trur jeg at jeg hadde fått kalde føtter. Det virker som en mellomting mellom besatt og kontrollerende...Anonymous poster hash: 5ae1b...dca En god date på ekte veier tyngst, ja. Synes det selv at det er latterlig at jeg skal ta meg nær av at han ikke vil snappe til meg… men klarer ikke la være å overtenke. "Hvorfor er det så farlig å sende til meg, bryr han seg ikke.." osv Det er bare det at jeg liker han altfor godt. Så da blir jeg bare ekstremt usikker... Anonymous poster hash: 74a75...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #22 Skrevet 22. mars 2015 En god date på ekte veier tyngst, ja. Synes det selv at det er latterlig at jeg skal ta meg nær av at han ikke vil snappe til meg men klarer ikke la være å overtenke. "Hvorfor er det så farlig å sende til meg, bryr han seg ikke.." osv Det er bare det at jeg liker han altfor godt. Så da blir jeg bare ekstremt usikker...Anonymous poster hash: 74a75...bfd Ekstremt usikkerhet er ikke lovende for et forhold. Det ødelegger fort, siden veldig mange blir needy bl a. Det er ikke alt som passer seg å sende til en date. glem snap og ikke la noe så dumt ødelegge for forholdet. Anonymous poster hash: 5ae1b...dca
OnFire Skrevet 22. mars 2015 #23 Skrevet 22. mars 2015 (endret) Jeg syns det er nærmest litt trist å lese slike innlegg om "snapp". Det er kun en applikasjon, og hvorfor skal en app på mobilen avgjøre hvordan du føler deg i forhold til en potensiell kjæreste? Legg mobilen til side og fokuser på det dere har i det virkelige verden. Det er kun en applikasjon, men applikasjonen avslører hvordan enkelte tenker (eller ikke tenker). Det kan riktignok oppstå unødvendige misforståelser og dårlig stemning hvis den ene personen ikke har skjønt hvordan applikasjonen fungerer. Edit: jeg tok ikke høyde for at noen snapper bæsjen sin til folk. Da er det kanskje en grunn til at du ikke har vært mottaker hele tida. Endret 22. mars 2015 av OnFire
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #24 Skrevet 22. mars 2015 Jeg syns det er nærmest litt trist å lese slike innlegg om "snapp". Det er kun en applikasjon, og hvorfor skal en app på mobilen avgjøre hvordan du føler deg i forhold til en potensiell kjæreste? Legg mobilen til side og fokuser på det dere har i det virkelige verden. Enig i denne. Jeg og har latt snap, face og meldinger avgjøre hvor stor interessen er. Derover hører man ikke tonefallet. Men når vi er sammen, er vi det veldig lenge om gangen. Håper å få tiø mer med ham. Tror bare jeg må tåle at det tar litt tid.Anonymous poster hash: 9c464...659
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #25 Skrevet 22. mars 2015 En god date på ekte veier tyngst, ja. Synes det selv at det er latterlig at jeg skal ta meg nær av at han ikke vil snappe til meg… men klarer ikke la være å overtenke. "Hvorfor er det så farlig å sende til meg, bryr han seg ikke.." osv Det er bare det at jeg liker han altfor godt. Så da blir jeg bare ekstremt usikker... Anonymous poster hash: 74a75...bfd Er det ikke bare betryggende og hyggelig å vite at han har et sosialt liv med flere enn bare deg da? Skjønner at du ikke vet helt hvor du har ham, men det er jo halve sjarmen med å date. Tar han sjelden kontakt med deg og vil ikke treffes så ofte, er det det som er problemet? Anonymous poster hash: e3375...d10
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #26 Skrevet 22. mars 2015 Er det ikke bare betryggende og hyggelig å vite at han har et sosialt liv med flere enn bare deg da? Skjønner at du ikke vet helt hvor du har ham, men det er jo halve sjarmen med å date. Tar han sjelden kontakt med deg og vil ikke treffes så ofte, er det det som er problemet? Anonymous poster hash: e3375...d10 Ja, han tar ikke så ofte kontakt, men han har sagt selv at han har fått mye klager på at han er dårlig med meldinger og slikt, da jeg påpekte det på en litt fleipete måte vel og merke. Hender jeg får en melding hvor han spør om hvordan det går med meg og slikt. Men siden han skal hjem igjen i påsken nå, så spurte han om vi skulle finne på noe igjen.. Anonymous poster hash: 74a75...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #27 Skrevet 22. mars 2015 Han vet at jeg liker han veldig godt. Han har sagt selv at han synes det er søtt, men han er nok ikke der hvor jeg er - og det er jo helt forståelig Anonymous poster hash: 74a75...bfd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå