AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Har vært litt å¨og av med en fyr en god stund nå.. liker han veldig godt, og han er intreressert i meg også. Vi skal møtes snart. Uansett, så ser jeg at poengsummen hans kan øke alt fra 0 eller 1 helt opp til 10-20 poeng om dagen. hvilket betyr han sender en del snaps, og jeg vet han kun sender fellessnap for det meste da jeg har også har motatt noen en sjelden gang. Men HVORFOR når poengsummen hans øker betraktelig, hvorfor sender han ikke snappen til meg også? Anonymous poster hash: 74a75...bfd
Gakkepus Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Jeg syns det er nærmest litt trist å lese slike innlegg om "snapp". Det er kun en applikasjon, og hvorfor skal en app på mobilen avgjøre hvordan du føler deg i forhold til en potensiell kjæreste? Legg mobilen til side og fokuser på det dere har i det virkelige verden. 7
Gjest chisandra Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Har vært litt å¨og av med en fyr en god stund nå.. liker han veldig godt, og han er intreressert i meg også. Vi skal møtes snart. Uansett, så ser jeg at poengsummen hans kan øke alt fra 0 eller 1 helt opp til 10-20 poeng om dagen. hvilket betyr han sender en del snaps, og jeg vet han kun sender fellessnap for det meste da jeg har også har motatt noen en sjelden gang. Men HVORFOR når poengsummen hans øker betraktelig, hvorfor sender han ikke snappen til meg også? Anonymous poster hash: 74a75...bfd Akkurat i dette øyeblikk følte jeg meg som en bestemor på feil nett.....
Gjest Trollkarlen Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Det er fordi han sender snaps til kompiser der han sitter på do og driter mens han lager grimaser. Vil du motta slike snaps?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Ja, jeg vil motta slike snaps fra han. HAdde vært gøy.. hvis han liker meg, så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke sender til meg også. Jeg vet det er utrolig teit å tenke slik, men fortsatt.. Eller kanskje han er redd for å gi meg feil signaler hvis han sender til meg også? :s ikke vet jeg.. håper ikke det.. Anonymous poster hash: 74a75...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Hvordan oppfører han seg i VIRKELIGHETEN da? Anonymous poster hash: c35fb...51f 2
sol87 Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Det er fordi han sender snaps til kompiser der han sitter på do og driter mens han lager grimaser. Vil du motta slike snaps? Det samme tenkte jeg. At gutter kanskje sender en god del snaps til kompiser og slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Hvordan oppfører han seg i VIRKELIGHETEN da? Anonymous poster hash: c35fb...51f Han spør om å få kysse meg, holder rundt meg, men merker han er litt sjenert og ganske forsiktig av seg. HAn er ganske veloppdragen sånn sett.. Han tok intitiativ til og treffes denne gangen, så litt må han jo like meg kanskje. Sol: Ja, vet at han har noe interne greier mellom han og kompiser og kanskje venninner, men jeg vil jo gjerne bli inkludert også.. Anonymous poster hash: 74a75...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Drit i noe så tåpelig som snap, og legg vekt på hvordan han er i RL. Det er det som betyr noe. Anonymous poster hash: 5ae1b...dca 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Det samme tenkte jeg. At gutter kanskje sender en god del snaps til kompiser og slikt. Enig. Samboer sender masse teite snaps til kompisene sineAnonymous poster hash: d326e...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #11 Skrevet 22. mars 2015 Har vært litt å¨og av med en fyr en god stund nå.. liker han veldig godt, og han er intreressert i meg også. Vi skal møtes snart. Uansett, så ser jeg at poengsummen hans kan øke alt fra 0 eller 1 helt opp til 10-20 poeng om dagen. hvilket betyr han sender en del snaps, og jeg vet han kun sender fellessnap for det meste da jeg har også har motatt noen en sjelden gang. Men HVORFOR når poengsummen hans øker betraktelig, hvorfor sender han ikke snappen til meg også? Anonymous poster hash: 74a75...bfd Kanskje fordi han ikke vil at du skal se snappene? Kanskje han og kompisene sender snapper av bæsjen sin til hverandre? Og spør deg selv... Er det noe du egentlig vil se? Anonymous poster hash: 083f1...e30
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #12 Skrevet 22. mars 2015 Han spør om å få kysse meg, holder rundt meg, men merker han er litt sjenert og ganske forsiktig av seg. HAn er ganske veloppdragen sånn sett.. Han tok intitiativ til og treffes denne gangen, så litt må han jo like meg kanskje. Sol: Ja, vet at han har noe interne greier mellom han og kompiser og kanskje venninner, men jeg vil jo gjerne bli inkludert også.. Anonymous poster hash: 74a75...bfd Ærlig talt. Han er kjæresten din, ikke mennesket ditt. Han må få lov til å puste og leve uten at du vet hva han gjør til enhver tid. Du høres ekstremt needy ut! Bli litt mer sikker på deg selv og lær deg å ha det gøy og å kose deg uten ham også. Dersom du kun lever gjennom ham og forlanger å vite alt han gjør til enhver tid så kommer du til å kvele ham og gjøre ham dritt lei. Anonymous poster hash: e3375...d10 1
Gjest HeiHade Skrevet 22. mars 2015 #13 Skrevet 22. mars 2015 Sitter du virkelig og teller poengene hans på Snapchat? Du overtenker. La ting gå av seg selv. Sett pris på ham når du er med ham og hvis du absolutt vil snappe så kan du da vel ta initiativ selv? 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #14 Skrevet 22. mars 2015 Han behøver nødvendigvis ikke sende så mange Snap. Kan være han stort sett bare mottar Snap fra andre og sender veldig sjeldent ut. Men slutt å følge med på poengsummen. Det er ikke godt for noe. Anonymous poster hash: 9fdd5...375 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #15 Skrevet 22. mars 2015 Ærlig talt. Han er kjæresten din, ikke mennesket ditt. Han må få lov til å puste og leve uten at du vet hva han gjør til enhver tid. Du høres ekstremt needy ut! Bli litt mer sikker på deg selv og lær deg å ha det gøy og å kose deg uten ham også. Dersom du kun lever gjennom ham og forlanger å vite alt han gjør til enhver tid så kommer du til å kvele ham og gjøre ham dritt lei. Anonymous poster hash: e3375...d10 Hæ? Vi er ikke sammen.. er fremdeles heelt i datingfasen med all usikkerhet som medfører.. bare stusser over at han sjeldent sender snap til meg når poengsummen øker veldig mye.. Anonymous poster hash: 74a75...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #16 Skrevet 22. mars 2015 Sitter du virkelig og teller poengene hans på Snapchat? Du overtenker. La ting gå av seg selv. Sett pris på ham når du er med ham og hvis du absolutt vil snappe så kan du da vel ta initiativ selv? Jeg gjør det, men han responderer aldri.. så har sluttet å sende til han. Anonymous poster hash: 74a75...bfd
StineN Skrevet 22. mars 2015 #17 Skrevet 22. mars 2015 Du burde slutte å treffe han. For han sin skyld. Å bry seg så mye om jævla snapchat er både patetisk og idiotisk.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #18 Skrevet 22. mars 2015 Du burde slutte å treffe han. For han sin skyld. Å bry seg så mye om jævla snapchat er både patetisk og idiotisk. Et så lite konstruktiv innlegg, altså - den kommentaren kunne du spar deg for, tøffa Anonymous poster hash: 74a75...bfd
StineN Skrevet 22. mars 2015 #19 Skrevet 22. mars 2015 Et så lite konstruktiv innlegg, altså - den kommentaren kunne du spar deg for, tøffa Anonymous poster hash: 74a75...bfd Det er ikke alle som liker å sy puter under arma til folk. Noen ganger så er det best å få høre det rett fra levra. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #20 Skrevet 22. mars 2015 Et så lite konstruktiv innlegg, altså - den kommentaren kunne du spar deg for, tøffa Anonymous poster hash: 74a75...bfd Men du klarer vel å se hvor spesielt det er å sitte å telle poeng? Hva er egentlig viktigst for deg? Snap eller en god date i RL? Hadde jeg fått vite at en date gjorde det, trur jeg at jeg hadde fått kalde føtter. Det virker som en mellomting mellom besatt og kontrollerende...Anonymous poster hash: 5ae1b...dca 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå