Gå til innhold

Brukket nese


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukket nesen, men fikk time på sykehuset imorgen da de regnet med at hevelsen har gått en del ned til da.

Noen som har brukket nese og fått den knekt tilbake på sykehus?

Er det ondt? får man bedøvelse? Er man hoven lenge? Tar det lang tid før man kan puste normalt?

Blir gal og nervøs av all denne ventingen.



Anonymous poster hash: fd51a...f30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, knust og knekt.

Man får bedøvelse, kjenner ingenting. Eneste som er noe dritt er masken og proppene i nesen, i etterkant.

Kan ikke huske hvor lenge jeg gikk med masken...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukket nesen, men fikk time på sykehuset imorgen da de regnet med at hevelsen har gått en del ned til da.

Noen som har brukket nese og fått den knekt tilbake på sykehus?

Er det ondt? får man bedøvelse? Er man hoven lenge? Tar det lang tid før man kan puste normalt?

Blir gal og nervøs av all denne ventingen.

Anonymous poster hash: fd51a...f30

Jeg synes bedøvelsen var det verste. Merker ikke at de brekker den tilbake, litt ekkelt er det jo. Jeg måtte vente i 4 (!) dager, pga helg!

Anonymous poster hash: 1ad5a...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...