AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Har visst fått rar avføring. Den ser ok ut i toalettskålen, bortsett fra at den er litt fluffy og litt bløt. Men på papiret, når jeg tørker meg, så ser det ut som jeg har dratt papiret gjennom aske. Det er liksom grålig mot svart. Kan ikke komme på at jeg har spist noe rart heller. Hva skjer? Anonymous poster hash: 67222...e35
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Tror ikke det nødvendigvis er unormalt. Har du feks spist blåbær i det siste? Anonymous poster hash: 4eb4c...972 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Tror ikke det nødvendigvis er unormalt. Har du feks spist blåbær i det siste? Anonymous poster hash: 4eb4c...972 Nei, har bare spist det jeg vanligvis spiser Anonymous poster hash: 67222...e35
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Mørk avføring kan være tegn på blod i endetarmen - jeg ville snakket med lege, og evt. tatt en avføringsprøve. Du går ikke på jerntabletter, nei? For det kan også gi mørk avføring, men det skyldes da tablettene. Anonymous poster hash: 74275...db2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Men det er liksom ikke svart avføring heller - den er bare gråsvart som sot på papiret. Og løs nok til at det er blir en del på papiret når jeg tørker meg. Kanskje jeg har sett antydning til slim i det siste... Anonymous poster hash: 67222...e35
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Er dette en gang eller to ville jeg tatt det helt med ro. Anonymous poster hash: 66aeb...dcc
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Endring i avføring skal tas alvorlig. Gå til legen. Du har ikke begynt på jern den siste tiden?Anonymous poster hash: 0c463...c00
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Har visst fått rar avføring. Den ser ok ut i toalettskålen, bortsett fra at den er litt fluffy og litt bløt. Men på papiret, når jeg tørker meg, så ser det ut som jeg har dratt papiret gjennom aske. Det er liksom grålig mot svart. Kan ikke komme på at jeg har spist noe rart heller. Hva skjer?Anonymous poster hash: 67222...e35 Jeg opplevde dette en periode jeg hovedsakelig levde på svart kaffe og løssnus Anonymous poster hash: e3ae9...915
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Nå skjønner jeg hvorfor det alltid er folk på legekontorene. Ta det med ro, gi det noen dager ihvertfall før du overhodet vurderer å sjekke det med en doktor. Herregud så mange hysteriske folk assa😳Anonymous poster hash: 57650...781
Motorsportfruen Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Går du på jerntabletter? Da pleier avføringen å bli mørk... Lykke til <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå