Gå til innhold

Shit - avføring - hjelp!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har visst fått rar avføring. Den ser ok ut i toalettskålen, bortsett fra at den er litt fluffy og litt bløt. Men på papiret, når jeg tørker meg, så ser det ut som jeg har dratt papiret gjennom aske. Det er liksom grålig mot svart. Kan ikke komme på at jeg har spist noe rart heller. Hva skjer?



Anonymous poster hash: 67222...e35
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det nødvendigvis er unormalt. Har du feks spist blåbær i det siste?



Anonymous poster hash: 4eb4c...972
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det nødvendigvis er unormalt. Har du feks spist blåbær i det siste?

Anonymous poster hash: 4eb4c...972

Nei, har bare spist det jeg vanligvis spiser

Anonymous poster hash: 67222...e35

AnonymBruker
Skrevet

Mørk avføring kan være tegn på blod i endetarmen - jeg ville snakket med lege, og evt. tatt en avføringsprøve.

Du går ikke på jerntabletter, nei? For det kan også gi mørk avføring, men det skyldes da tablettene.



Anonymous poster hash: 74275...db2
AnonymBruker
Skrevet

Men det er liksom ikke svart avføring heller - den er bare gråsvart som sot på papiret. Og løs nok til at det er blir en del på papiret når jeg tørker meg. Kanskje jeg har sett antydning til slim i det siste...



Anonymous poster hash: 67222...e35
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en gang eller to ville jeg tatt det helt med ro.

Anonymous poster hash: 66aeb...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Endring i avføring skal tas alvorlig. Gå til legen. Du har ikke begynt på jern den siste tiden?

Anonymous poster hash: 0c463...c00

AnonymBruker
Skrevet

Har visst fått rar avføring. Den ser ok ut i toalettskålen, bortsett fra at den er litt fluffy og litt bløt. Men på papiret, når jeg tørker meg, så ser det ut som jeg har dratt papiret gjennom aske. Det er liksom grålig mot svart. Kan ikke komme på at jeg har spist noe rart heller. Hva skjer?

Anonymous poster hash: 67222...e35

Jeg opplevde dette en periode jeg hovedsakelig levde på svart kaffe og løssnus :opplyser:

Anonymous poster hash: e3ae9...915

AnonymBruker
Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor det alltid er folk på legekontorene. Ta det med ro, gi det noen dager ihvertfall før du overhodet vurderer å sjekke det med en doktor.

Herregud så mange hysteriske folk assa😳

Anonymous poster hash: 57650...781

Skrevet

Går du på jerntabletter? Da pleier avføringen å bli mørk... Lykke til <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...