Gå til innhold

Redd for alt


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Nå i det siste har jeg vært redd for alt og kan plutselig få noe slaks angstanfall der jeg får skikkelig hjertebank, blir kvalm og begynner å gråte. Dette får jeg hvis jeg føler det er noen rundt meg(gjenferd ol., selvom jeg er ganske sikker på at det ikke er noen her) eller når jeg ser meg i speilet eller blir litt stressa. Er livredd for å sove med lyset av og å være alene hjemme, dette var ikke noe problem før.
Noen som har opplevd lignende?



Anonymous poster hash: 51c74...b61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angst/Katastrofetanker...

Det betyr at underbevistheten din oppdager fare(uten at det nødvendigvis er noe) og som skiller ut adrenalin. Jeg anbefaler deg å dra til legen :)

Skrevet

Angst. Been there done that...

Ta en tur til legen, og deretter til psykolog. Sånt er ikke godt å gå rundt med :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...