AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Hei! Nå i det siste har jeg vært redd for alt og kan plutselig få noe slaks angstanfall der jeg får skikkelig hjertebank, blir kvalm og begynner å gråte. Dette får jeg hvis jeg føler det er noen rundt meg(gjenferd ol., selvom jeg er ganske sikker på at det ikke er noen her) eller når jeg ser meg i speilet eller blir litt stressa. Er livredd for å sove med lyset av og å være alene hjemme, dette var ikke noe problem før. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 51c74...b61
Kinsu Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Angst/Katastrofetanker... Det betyr at underbevistheten din oppdager fare(uten at det nødvendigvis er noe) og som skiller ut adrenalin. Jeg anbefaler deg å dra til legen
PrinsesseNila Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Angst. Been there done that... Ta en tur til legen, og deretter til psykolog. Sånt er ikke godt å gå rundt med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå