Gå til innhold

Sex på kontoret?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du som mann reagert på spørsmål om sex på kontoret ditt om du holdt på med en jente, og dere kun har hatt sex i hjemmet?

Jeg jobber i nærheten, og styrer dagen min selv såååå....

Anonymous poster hash: 578f1...f31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor ikke? så lenge man kan låse døra.

Anonymous poster hash: 67456...88d
Skrevet

Hadde jeg hatt kontor, hadde jeg hatt sex på kontoret. Hadde jeg drevet på med noen som har kontor, så hadde vi hatt sex på kontoret. Definitivt!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hatt kontor, hadde jeg hatt sex på kontoret. Hadde jeg drevet på med noen som har kontor, så hadde vi hatt sex på kontoret. Definitivt!

Hva skriver man da? "5 min?" Som klar om 5 min? Er ikke typen som legger ut i det brede om hva jeg har lyst til å gjøre med han og hvordan..

Skrevet

Hva skriver man da? "5 min?" Som klar om 5 min? Er ikke typen som legger ut i det brede om hva jeg har lyst til å gjøre med han og hvordan..

Altså, nå har jo jeg litt spesielle preferanser da, men hadde det vært meg og min så hadde det vært noe som "Jeg har vært slem, du må komme på kontoret..." :fnise: Gleder meg til dagen jeg får eget kontor, eller dater noen som har det

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå har jo jeg litt spesielle preferanser da, men hadde det vært meg og min så hadde det vært noe som "Jeg har vært slem, du må komme på kontoret..." :fnise: Gleder meg til dagen jeg får eget kontor, eller dater noen som har det

Hahaha! Den var god ;)

Vet ikke helt hvordan han tar det at jeg tar initiativ til det, men jeg sendte en gang en "asap", og da forstod han det ikke i det heeeele tatt, selv om det var ganske åpenlyst da vi hadde snakket om dette dagen før ;)

Så her må klare instrukser til har jeg skjønt..

Skrevet

Hahaha! Den var god ;)

Vet ikke helt hvordan han tar det at jeg tar initiativ til det, men jeg sendte en gang en "asap", og da forstod han det ikke i det heeeele tatt, selv om det var ganske åpenlyst da vi hadde snakket om dette dagen før ;)

Så her må klare instrukser til har jeg skjønt..

Hva med "Trenger deg. Nå." og noe som tilsier at han skal komme bort? Da burde han skjønne tegningen :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Lås døra. Faen så kleint å ta folk på fersken...

Anonymous poster hash: 08876...9dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lås døra. Faen så kleint å ta folk på fersken...

Anonymous poster hash: 08876...9dd

Haha, dette er prioritet nr 1 ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med "Trenger deg. Nå." og noe som tilsier at han skal komme bort? Da burde han skjønne tegningen :fnise:

Jeg skal heller komme med en tilbakemelding om hvordan det gikk ;) meen det blir ikke før etter helgen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal heller komme med en tilbakemelding om hvordan det gikk ;) meen det blir ikke før etter helgen...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...