AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har så sinnsyke luftsmerter nå. Men jeg får det ikke ut. Trenger tips fort!!Anonymous poster hash: ad64a...57c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Det går snart over. Om det ikke går over: oppsøk legevakt Anonymous poster hash: 72d37...c3c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Legevakt.... Hvorfor det? Anonymous poster hash: ad64a...57c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Beveg deg, gå, løp, hopp.... klarer du ikke det, fyll noe med springvarmt vann som du kan legge på der det gjør mest vondt. Varmeflaske er best, om du har? Anonymous poster hash: 90a88...701 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå