Gå til innhold

Jeg hater å leve


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sinnet mitt er uendelig tomt og trist. Jeg tenker ofte på døden, og hvor befriende den er..

Noen ganger verker jeg i kroppen etter å hoppe foran en trailer eller lastebil som kommer i stor fart på veien, eller hoppe fra en bru.. Alt som kan resultere i at jeg forsvinner.

Livet har ikke noe poeng, og jeg ser ikke verdier i noenting. Hvorfor fortsette?

Problemet er at jeg er feig..



Anonymous poster hash: 9d99c...0c6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men.. hva er det som er befriende? Du vet jo ikke hva som venter deg i døden. Ikke sikkert det er befriende akkurat...



Anonymous poster hash: 3d3d0...d1f
AnonymBruker
Skrevet

Du er deprimert, denne tråden blir straks stengt på grunn av det og du må oppsøke hjelp irl.



Anonymous poster hash: 083db...303
Skrevet

Sinnet mitt er uendelig tomt og trist. Jeg tenker ofte på døden, og hvor befriende den er..

Noen ganger verker jeg i kroppen etter å hoppe foran en trailer eller lastebil som kommer i stor fart på veien, eller hoppe fra en bru.. Alt som kan resultere i at jeg forsvinner.

Livet har ikke noe poeng, og jeg ser ikke verdier i noenting. Hvorfor fortsette?

Problemet er at jeg er feig..

Anonymous poster hash: 9d99c...0c6

Tråden her kommer til å bli stengt.

Men det du bør huske på er at det alltid finnes lys i enden av tunnelen. Jeg har hatt det akkurat som deg, men jeg fant mening i livet. Livet kan være vakkert og herlig om du åpner deg opp for det livet har å tilby.

Møt problemene dine, ikke ta den "lette veien ut å kast deg utfor en lastebil". Prøv å se verden fra litt mere positive vinkler.

Vi har alle opplevd kjipe ting i livet, men det betyr ikke nødvendigvis at livet er kjipt.

Vi kan fylle livet våres med hva vi vil, prøv fyll det med noe positivt.

  • Liker 1
Skrevet

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen).


Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

- Avalon, mod
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...