AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Sinnet mitt er uendelig tomt og trist. Jeg tenker ofte på døden, og hvor befriende den er.. Noen ganger verker jeg i kroppen etter å hoppe foran en trailer eller lastebil som kommer i stor fart på veien, eller hoppe fra en bru.. Alt som kan resultere i at jeg forsvinner. Livet har ikke noe poeng, og jeg ser ikke verdier i noenting. Hvorfor fortsette? Problemet er at jeg er feig.. Anonymous poster hash: 9d99c...0c6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Men.. hva er det som er befriende? Du vet jo ikke hva som venter deg i døden. Ikke sikkert det er befriende akkurat... Anonymous poster hash: 3d3d0...d1f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Du er deprimert, denne tråden blir straks stengt på grunn av det og du må oppsøke hjelp irl. Anonymous poster hash: 083db...303
WubWub Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Sinnet mitt er uendelig tomt og trist. Jeg tenker ofte på døden, og hvor befriende den er.. Noen ganger verker jeg i kroppen etter å hoppe foran en trailer eller lastebil som kommer i stor fart på veien, eller hoppe fra en bru.. Alt som kan resultere i at jeg forsvinner. Livet har ikke noe poeng, og jeg ser ikke verdier i noenting. Hvorfor fortsette? Problemet er at jeg er feig.. Anonymous poster hash: 9d99c...0c6 Tråden her kommer til å bli stengt. Men det du bør huske på er at det alltid finnes lys i enden av tunnelen. Jeg har hatt det akkurat som deg, men jeg fant mening i livet. Livet kan være vakkert og herlig om du åpner deg opp for det livet har å tilby. Møt problemene dine, ikke ta den "lette veien ut å kast deg utfor en lastebil". Prøv å se verden fra litt mere positive vinkler. Vi har alle opplevd kjipe ting i livet, men det betyr ikke nødvendigvis at livet er kjipt. Vi kan fylle livet våres med hva vi vil, prøv fyll det med noe positivt. 1
Gjest Ravna Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 (endret) Ring eller skriv: http://www.psykiskhelse.no/index.asp?id=27269 https://www.kirkens-sos.no Du er ikke alene! edit: seriøst! Ring eller skriv inn, psykologisk sett så hjelper det å sette ord på følelsene dine. Det er støtteapparat og folk som er mer enn villig til å hjelpe deg gjennom dette. Selvmord er aldri svaret! Endret 21. mars 2015 av Ravna
Avalon Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. - Avalon, mod 1
Fremhevede innlegg