AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Tok piercing i navlen for sånn 3 uke siden og den er blitt ganske rød og har litt skorpe rundt den øverste kulen. Det kommer ikke noe veske ut fra den og det gjør heller ikke vont, noen som vet hva dette kan være?Tok piercing i navlen for sånn 3 uke siden og den er blitt ganske rød og har litt skorpe rundt den øverste kulen. Det kommer ikke noe veske ut fra den og det gjør heller ikke vont, noen som vet hva dette kan være? Hadde noe lignende på øret for ikke så lenge siden(har ikke piercing i øret) og da ga legen meg en salve som fjernet det og den het Apolar med dekvalin, kan jeg bruke denne? noen som vet?Anonymous poster hash: 0507d...57a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Vil tro at du reagerer allergisk mot metallet du har satt inn i hullet du har fått laget. Dette blir bare verre og verre dersom du har nikkelallergi! Gå til lege!Anonymous poster hash: 1ab06...f85 1
Minya Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Personlig synes jeg at forklaringen til TS høres ut som en helt normal, groende navlepiercing. Kan du ta et bilde av piercingen og legge ut her, TS? For utifra hva du sier, synes jeg det høres normalt ut, men beskrivelsen din kan være omtrent hva som helst uten et visuell guide.
Gjest Daenerys Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Tråden er ryddet for avsporing. Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå