AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Tok piercing i navlen for sånn 3 uke siden og den er blitt ganske rød og har litt skorpe rundt den øverste kulen. Det kommer ikke noe veske ut fra den og det gjør heller ikke vont, noen som vet hva dette kan være?Tok piercing i navlen for sånn 3 uke siden og den er blitt ganske rød og har litt skorpe rundt den øverste kulen. Det kommer ikke noe veske ut fra den og det gjør heller ikke vont, noen som vet hva dette kan være? Hadde noe lignende på øret for ikke så lenge siden(har ikke hull i øret) og da ga legen meg en salve som fjernet det og den het Apolar med dekvalin, kan jeg bruke denne noen som vet?Anonymous poster hash: 9fe6b...a69 1
m91 Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Tror det er helt normalt! Kan minnes at jeg fikk det også når jeg tok i navelen, blir bare ei sår skorpe. Så bare husk og rør på piercingen innimellom og rens med pyrisept så skal det nok gå bra
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 sikkert betennelse, navlepiercing skal vel renses hver dag i minst 2 mnd. har tatt piercing i navlen 4 ganger, fordi jeg fikk så store betennelser. Anonymous poster hash: 03e7e...6d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå