Gå til innhold

Ditt råd mot kraftig PMS?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med kraftig PMS 14 dager hver eneste måned og det er de psykiske symptomene som virkelig går utover livskvaliteten min og holder på å ødelegge forholdet mitt. Så jeg lurer på hva dere med samme problem har brukt som har virket?? Jeg har brukt Efamol nattlysolje i en måned uten virkning til nå, men skal gi den noen måneder ennå. Så begynte jeg på magnesiumtilskudd for ei uke siden, og det kan vel også ta en stund før det virker. I tillegg tar jeg omega 3- tilskudd, tilskudd med b-vitaminer, trener og spiser regelmessig og sunt. Har også kuttet ut kaffe før og under menstruasjonen. Var til legesjekk nylig og vitaminer, jetn og stoffskifte var alt sammen slik det skulle være.

Ellers har jeg lest at sinktilskudd kan virke og at Feminol og Femal skal være bra? Det samme med akupunktur?

Vil gjerne høre deres petsonlige erfaringer om hva som har virket på dere!

Anonymous poster hash: 29fc6...c29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å jogge en tur når jeg merker at jeg blir sinna, samtidig som jeg holder meg unna sukkerholdig mat og drikke. Når jeg trener er jeg ute frem til sinne går over, det fungerer veldig bra.

- Jeg bruker ingen piller ++

Anonymous poster hash: 3412a...686
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting hjälper på meg annet enn å trene når jeg blir skikkelig sint.

Anonymous poster hash: 705ed...c9d
AnonymBruker
Skrevet

Det har funka for meg å kutte ut sukker! Alltid! Pms har gått fra ekstrem (sengeliggende) til normal.

Anonymous poster hash: 21a27...02c

Skrevet

Eneste som har funket på meg er en skikkelig hard treningsøkt.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :-) Er det flere som vil dele tips?

TS

Anonymous poster hash: 29fc6...c29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med kraftig pms i alle år. For meg hjelper jevnlig trening, at jeg er veldig bevist på det selv og informere mine nærmeste og kollegaer. Har merket at det er mye mer forståelse for det enn jeg trodde

Anonymous poster hash: e9efb...abc

Skrevet

Jeg måtte rett og slett begynne på p-piller, for PMS'en ødela omtrent livet mitt. Så det er egentlig det eneste tipset jeg har å komme med. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...