AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg sliter med kraftig PMS 14 dager hver eneste måned og det er de psykiske symptomene som virkelig går utover livskvaliteten min og holder på å ødelegge forholdet mitt. Så jeg lurer på hva dere med samme problem har brukt som har virket?? Jeg har brukt Efamol nattlysolje i en måned uten virkning til nå, men skal gi den noen måneder ennå. Så begynte jeg på magnesiumtilskudd for ei uke siden, og det kan vel også ta en stund før det virker. I tillegg tar jeg omega 3- tilskudd, tilskudd med b-vitaminer, trener og spiser regelmessig og sunt. Har også kuttet ut kaffe før og under menstruasjonen. Var til legesjekk nylig og vitaminer, jetn og stoffskifte var alt sammen slik det skulle være. Ellers har jeg lest at sinktilskudd kan virke og at Feminol og Femal skal være bra? Det samme med akupunktur? Vil gjerne høre deres petsonlige erfaringer om hva som har virket på dere! Anonymous poster hash: 29fc6...c29
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Å jogge en tur når jeg merker at jeg blir sinna, samtidig som jeg holder meg unna sukkerholdig mat og drikke. Når jeg trener er jeg ute frem til sinne går over, det fungerer veldig bra. - Jeg bruker ingen piller ++ Anonymous poster hash: 3412a...686
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Ingenting hjälper på meg annet enn å trene når jeg blir skikkelig sint. Anonymous poster hash: 705ed...c9d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Det har funka for meg å kutte ut sukker! Alltid! Pms har gått fra ekstrem (sengeliggende) til normal. Anonymous poster hash: 21a27...02c
Ulveedderkopp Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Eneste som har funket på meg er en skikkelig hard treningsøkt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Takk for svar! :-) Er det flere som vil dele tips? TSAnonymous poster hash: 29fc6...c29
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har slitt med kraftig pms i alle år. For meg hjelper jevnlig trening, at jeg er veldig bevist på det selv og informere mine nærmeste og kollegaer. Har merket at det er mye mer forståelse for det enn jeg troddeAnonymous poster hash: e9efb...abc
bippo Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Jeg måtte rett og slett begynne på p-piller, for PMS'en ødela omtrent livet mitt. Så det er egentlig det eneste tipset jeg har å komme med. :/
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Er symptomene alvorlige nok til å kvalifisere som PMMD? Viss ikke, så prøv meditasjon. Dersom det er "bare" irritasjon og sinne, så må du trene opp selvkontrollen. Her står en del tips http://www.babycentre.co.uk/a553471/premenstrual-syndrome-pms Anonymous poster hash: 4d3f9...640
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå