AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Har hatt piercing i ca 1 mnd nå og det har blitt ganske rødt og fått en liten skorpe rundt den øverste kulen, noen som vet hva dette kan være å hva bør jeg gjøre med det?Anonymous poster hash: 71230...4f4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Har du hatt piercing før? Kroppen min tåler ikke piercing i siden på nesen, selv om den tåler septum helt fint. Anonymous poster hash: 44429...0c9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Har hatt hull i ørene før, men jeg fikk betennelse i de så måtte ta de ut. Besteveninna mi har akkurat det samme problemet med piercingen og hun har hull i ørene som er helt fine:/Anonymous poster hash: 71230...4f4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Har hatt hull i ørene før, men jeg fikk betennelse i de så måtte ta de ut. Besteveninna mi har akkurat det samme problemet med piercingen og hun har hull i ørene som er helt fine:/Anonymous poster hash: 71230...4f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå