AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Like etter forrige celleprøvetest (akkurat 2 år siden) begynte jeg å kjenne noe I underlivet - på den ene siden, men ikke helt ute I lysken. Det er ikke veldig vondt, og vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Kanskje som en vag smerte? Det siste året har jeg ikkje kjent så mye til det - men nå er det tilbake, men ikke like kraftig som tidligere. Hva kan dette være? Burde det sjekkes? Anonymous poster hash: f42ba...2dd
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Bør sjekkes ja. Bestill legetime. Les deg opp på endometriose og spør direkte om det kan være dette. Begynner ofte vagt og blir verre over tid. Anonymous poster hash: be308...cfe
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Bør sjekkes ja. Bestill legetime. Les deg opp på endometriose og spør direkte om det kan være dette. Begynner ofte vagt og blir verre over tid.Anonymous poster hash: be308...cfe Men når det er på siden liksom? Anonymous poster hash: f42ba...2dd
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Men når det er på siden liksom? Anonymous poster hash: f42ba...2dd Endometriose kan du få overalt i bukhulen, både på eggstokker og tarm, hvis det er det du spør om. (I skjeldne tilfeller kan man og få endometriose i nese, lunger og hjerne, men det er meget, meget skjeldent.)Anonymous poster hash: be308...cfe
Motorsportfruen Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Jeg hadde væske i buken og fikk sånn smerte du beskriver. Fikk antibiotika og det ble bedre sjekk det opp og masse lykke til <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå