Neutral90 Skrevet 21. mars 2015 #1 Del Skrevet 21. mars 2015 Hei, har en 2007 VW Passat som jeg er generelt fornøyd med. Dessverre begynte jeg å få problemer med begge dørene fremme før jul. Jeg tror det er waier som har gått/holder på å gå. Passasjerdør kan nå bare åpnes innenfra. Førerdør kan jeg fortsatt åpnes utenfra, men det er litt "slingringsmonn" når jeg tar i håndtaket for å åpne. Møller skal ha 12.000 for å bytte waier!! Mekonomen tar mindre, men fortsatt dyrt... jeg håper å unngå en reperasjon noen mnd ennå - men nå har det komt ulyd i ledd fremme på førerdør. Har noen kjennskap til hva denne ulyden kan være? Evnt. Om det er noe som er i sammenheng med waier til døråpner og at det betyr at waier førerdør snart er ødelagt helt? Takker på forhånd om noen vet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesp Skrevet 21. mars 2015 #2 Del Skrevet 21. mars 2015 Har du prøvd å smøre hengslene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Del Skrevet 21. mars 2015 Dra til Sverige? Anonymous poster hash: 652f9...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 21. mars 2015 #4 Del Skrevet 21. mars 2015 Nedre dørhengslet som trenger smøring somregel. Om døra i tillegg er hard å åpne/lukke må hengslet demonteres, fries opp, pusses rent og fettes opp på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2015 Takk for råd. Får ta frem smøresprayen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå