Neutral90 Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Hei, har en 2007 VW Passat som jeg er generelt fornøyd med. Dessverre begynte jeg å få problemer med begge dørene fremme før jul. Jeg tror det er waier som har gått/holder på å gå. Passasjerdør kan nå bare åpnes innenfra. Førerdør kan jeg fortsatt åpnes utenfra, men det er litt "slingringsmonn" når jeg tar i håndtaket for å åpne. Møller skal ha 12.000 for å bytte waier!! Mekonomen tar mindre, men fortsatt dyrt... jeg håper å unngå en reperasjon noen mnd ennå - men nå har det komt ulyd i ledd fremme på førerdør. Har noen kjennskap til hva denne ulyden kan være? Evnt. Om det er noe som er i sammenheng med waier til døråpner og at det betyr at waier førerdør snart er ødelagt helt? Takker på forhånd om noen vet noe
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Dra til Sverige? Anonymous poster hash: 652f9...86b
Gjest Audiot Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Nedre dørhengslet som trenger smøring somregel. Om døra i tillegg er hard å åpne/lukke må hengslet demonteres, fries opp, pusses rent og fettes opp på nytt.
Neutral90 Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2015 Takk for råd. Får ta frem smøresprayen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå