Gå til innhold

barbering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil være glattbarbert hele tida, men plages med rød utslett etter " jobben er gjort" vil ikke la det gro, ønsker tips til å bremse hårveksten også

Anonymous poster hash: 5bdaf...f41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Shave MED hårene og gå med løse klær noen timer etterpå, samt god krem. Det finnes kremer som hemmer hårvekst. Hør med apoteket

Anonymous poster hash: 63230...d3c
AnonymBruker
Skrevet

Dritt jobb å gjøre, hadde vert greit om de fantes noe som kunne smøres på og håret forsvant for alltid, sikkert flere enn meg som kunne tenkt seg det

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å vokse?

Anonymous poster hash: f4019...05e

AnonymBruker
Skrevet

Shave MED hårene og gå med løse klær noen timer etterpå, samt god krem. Det finnes kremer som hemmer hårvekst. Hør med apoteket

Anonymous poster hash: 63230...d3c

Blir det ikke veldig "stubbete" av å barbere MED hårene? Det blir det for meg.... :/

Anonymous poster hash: 3168d...bd9

Skrevet

Blir det ikke veldig "stubbete" av å barbere MED hårene? Det blir det for meg.... :/

Anonymous poster hash: 3168d...bd9

For meg og. Men tenker at det er bedre med litt "stubber" som ikke syns, enn røde prikker som i hvert fall syns!

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å vokse?

Anonymous poster hash: f4019...05e

Aauuuuuuu tror jeg dør av tanken å vokse underlivet. ...

AnonymBruker
Skrevet

Og dra over med pyricept/klorhexidin etc direkte etter du har barbert. Disse prikkene kommer ofte av bakterier. Det fungerer veldig bra for meg :)

Anonymous poster hash: f6acf...c87

Skrevet

Epilerer, funker fin fint, og håret holder seg borte en god stund.

Skrevet

For meg og. Men tenker at det er bedre med litt "stubber" som ikke syns, enn røde prikker som i hvert fall syns!

Stubber synes om man har mørkt hår.

Skrevet

Skyll med iskaldt vann med en gang du er ferdig med barberingen.Dette lukker porene hurtig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...