AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Hun har akkurat kommet seg ut av spiseforstyrrelselsen, men har fortsatt sosial angst og depresjoner. Jeg vet hun har veldig lyst til å reise og gjøre noe gøy i sommer, og jeg vil spørre henne om ikke jeg og henne skal dra på en tur sammen. Hun har nevnt at hun har lyst til det. Vi er 18 og 19 år - og uansett hvor vi drar tror jeg vi unngår å drikke alkohol. Har dere noen forslag til noe som kunne vært gøy? Er åpen for alt, men vi må tenke på hva som passer henne best i forhold til hennes psykiske helse.Anonymous poster hash: 36bbc...d23
Gjest Vevila Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Det som passer for den enkelte er jo helt individuelt. Hva med å spørre henne?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Det som passer for den enkelte er jo helt individuelt. Hva med å spørre henne? Har spurt. Hun liker ikke store, tette folkemengder. Alkohol gjør depresjonene verre. Vil på konsert, strandferie, festival eller noe slikt. Enten med bil eller fly, er ikke nøye. Glad i shopping, men blir sliten av å måtte gå for lange avstander. Og ettersom det er første gang vi reiser alene vil det være fint om det er en plass vi kan føle oss ganske trygg på. TSAnonymous poster hash: 36bbc...d23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå