AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Nå må jeg bare ha noen innspill her, før jeg gir opp! Har begynt hos psykolog igjen, pga depresjoner og sosial angst. Der dårlig(manglende) selvtillit er roten til det meste. Problemet er at jeg ikke har kjemi i det hele tatt med psykologen og jeg har blitt værre etter jeg begynte der, fordi jeg syns det er så håpløst og vet ikke hvor mye lengre jeg klarer å ha det sånn. I bunn og grunn, er det som sagt selvtilliten det går på. Fornuften sier at jeg absolutt ikke burde ha det, da det virker som andre oppfatter meg veldig annerledes enn jeg tror. Jeg har en gutt nå, som er interessert i å se hva det kan bli mellom oss, men her har jeg null lyst. Mye fordi jeg føler han er for god for meg. Angsten ødelegger så utrolig mye. Jeg tør ikke være på skolen, jeg hater å ta bussen, jeg isolerer meg og hater utseende mitt. Jeg kan stå å sminke meg i to timer, for å så se meg i speilet og deretter bare kræsje totalt. Så ender det med at jeg ligger i senga resten av dagen. Jeg føler at alle stirrer på meg! Ikke bare føler, men ser det fysisk.. Dette bryter meg også veldig ned. Har jeg en god dag, så kan alt bli ødelagt av et blikk! Ikke minst så er jeg veldig høy og dette er noe jeg sliter mest med. Jeg føler meg rett og slett skikkelig maskulin på grunn av det og interesse jeg har, og føler at jeg da automatisk faller utenfor en del av vennegjengene osv. Beklager langt innlegg. Jeg vet ikke en gang hva jeg vil med det her, bare at jeg ikke orker å ha det slik lengre. Akkurat nå finnes det ikke noe lys noested! Anonymous poster hash: 43d64...2cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå