AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Russland er lite glade for at Danmark vurderer å slutte seg til NATOs missilforsvar. Ambassadør i Danmark, steinansiktet Mikhail Vanin, sier at Danmark vil bli et mål for russiske atomangrep om det skjer. Det er mye som skjer i verden for tiden, og kanskje går det mot ny storkrig? http://www.dagbladet.no/2015/03/21/nyheter/utenriks/russland/danmark/38325656/ Anonymous poster hash: ac637...857
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Det er mye som skjer i verden hele tiden. Jeg har gitt opp å følge med. Jeg har ingenting jeg skulle ha sagt uansett. Anonymous poster hash: 30b92...1ee
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Alle har noe de skulle sagt. Den som holder kjeft, har ingen makt. Anonymous poster hash: ac637...857 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Akkurat dette er bare sabelrasling og at de går høyt ut mot alle som blir med i missilsamarbeidet. Men det er liten tvil om at jernteppet er på vei opp igjen. Anonymous poster hash: bb44f...12e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Det er bare tull at Russland truer Danmark med atomangrep. Jeg blir så oppgitt over hvordan noen aviser vinkler enkelte saker. Folk som ikke følger med vil jo tro at det er sant. Les heller hva den russiske ambassadøren virkelig skrev: http://jyllands-posten.dk/debat/breve/ECE7573006/Danmark-og-missilforsvaret-Helliger-m%C3%A5let-midlet/ Anonymous poster hash: af7c1...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Det står på diplomatspråk i denne setningen: "Imidlertid råder Ruslands strategiske arsenal allerede nu over missiler, som garanteret kan gennemtrænge det nuværende og fremtidige globale missilforsvarssystem." Anonymous poster hash: c9f8e...ea1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Det står på diplomatspråk i denne setningen: "Imidlertid råder Ruslands strategiske arsenal allerede nu over missiler, som garanteret kan gennemtrænge det nuværende og fremtidige globale missilforsvarssystem." Anonymous poster hash: c9f8e...ea1 Setningen bør leses i sammenheng med resten av innlegget. Slik jeg ser det er det en faktaopplysning, ikke en trussel om atomangrep mot Danmark. Anonymous poster hash: af7c1...2bf 1
MajorasMaske Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Danmark er jo flatt nok allerede, dette burde jo russland forstå?
Mann 42 Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Russland er lite glade for at Danmark vurderer å slutte seg til NATOs missilforsvar. Ambassadør i Danmark, steinansiktet Mikhail Vanin, sier at Danmark vil bli et mål for russiske atomangrep om det skjer. Det er mye som skjer i verden for tiden, og kanskje går det mot ny storkrig? http://www.dagbladet.no/2015/03/21/nyheter/utenriks/russland/danmark/38325656/ Anonymous poster hash: ac637...857 Vel, det er klart at Danmark blir et atommål dersom det også blir en del av NATO's missilforsvar. Man vil jo måtte ødelegge missilforsvaret før man kan iverksette sitt eget missilangrep. Så det sier seg vel selv. Men det er jeg sikker på at danskene er klar over. Ellers måtte de jo være temmelig dumme. Så tett som de europeiske landene ligger så tror jeg ikke det gjør så mye fra eller til, forøvrig.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Setningen bør leses i sammenheng med resten av innlegget. Slik jeg ser det er det en faktaopplysning, ikke en trussel om atomangrep mot Danmark. Vel, nå har du i hvert fall blitt forklart at det er sånn man truer på diplomatspråk. Anonymous poster hash: c9f8e...ea1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå