Kokomomo Skrevet 21. mars 2015 #1 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) 1 Endret 20. november 2019 av Kokomomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slik Skrevet 21. mars 2015 #2 Del Skrevet 21. mars 2015 Hei koko. Jeg har selv gått sommerkurs, etter å ha vært i jobb i ca 13 år. Det var ikke vanskelig å komme seg igjennom kurset. Problemene begynnte når jeg startet første år ingeniør, jeg hadde alt for lite matte grunkunskaper og dette gjorde matte 1 og deretter matte 2 veldig vanskelig. Det Jeg anbefaler deg er 1/2 års forkurset dette gir deg mer "kjøtt" på beinene og vil gi deg en enklere studie hverdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Del Skrevet 21. mars 2015 Jeg vil absolutt anbefale forkurs. Matte er et modningsfag, og det er verdt å bruke litt ekstra tid for å få det skikkelig på plass. Anonymous poster hash: 31e87...b5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Del Skrevet 21. mars 2015 For min del var både matte og fysikk modningsfag.. Jeg hadde ikke hatt noe særlig matte fra vgs (yrkesfag) og ikke noe fysikk, kun generell studiekompetanse. Er veldig glad for at jeg valgte forkurs, da jeg tror ikke at jeg hadde klart å forstå essensen i realfagene på så kort tid. Anonymous poster hash: 47869...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Del Skrevet 21. mars 2015 Jeg vil også si at hos oss gjorde de som hadde tatt forkurs det mye bedre enn de som hadde tatt sommerkurs. Anonymous poster hash: 31e87...b5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Del Skrevet 21. mars 2015 Tar nå yrkesfag 2. Året og skal etterpå ut som lærling. Kanskje satser jeg på ingeniørutdanning etter det. Må jeg da ha gode karakterer for å komme inn på forkurs? Hva slags karakterer gjelder da for videre opptak til ingeniørutdanningen? Karakterene fra forkurset?Anonymous poster hash: 6cc8e...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
electric_trond Skrevet 21. mars 2015 #7 Del Skrevet 21. mars 2015 Jeg gikk tress og er meget glad jeg gjorde, det var et helvete når det stod på. Matta satt ikke skikkelig før sisteåret av studiet for det tar lang tid før det modnes, men jeg sparte et helt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
straamann Skrevet 7. desember 2017 #8 Del Skrevet 7. desember 2017 Kan man klare å lese matte R1 og R2 på egenhånd i tillegg til fysikk på på 6 måneder, ta privatiseksamen, og evt repetere det som ikke sitter før studiestart på høsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå