Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Vet ikke om det er noen som kan svare meg på dette, men jeg prøver :)

Jeg fikk vondt i hælen i går, egentlig på innsiden av hælen sånn at jeg kan ikke tråkke i hælen! Det har vært sånn i hele dag og blir ikke noe bedre, heller værre...

Det er ingenting som har skjedd.

Er de noen som har en ide om hva dette kan være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plantar fascitt gir smerte under hælen. Det er vondt, men ufarlig.

Men det kan selvfølgelig være noe helt annet også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt dette i noen perioder. Så forsvinner det, også merker jeg det igjen med mnders mellomrom. Så forsvinner det igjen. Lenge. tror ikke dette er farlig:)



Anonymous poster hash: 713b3...100
Skrevet

Jeg får det om jeg går i dårlige sko på jobb. Hva med å bytte ut sko? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...