Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 kjæresten min har snart bursdag, rundt tall faktisk. og istedenfor å be hele familien denne gangen,slik som alle ganger hadde jeg tenkt å finne på noe nytt. lurte på om jeg skulle ta han med på et koselig hotell i oslo, men noen som vet hvor det er koselig men ikke alt for dyrt, og hvordan blir dette egentlig sett på? har det for meg at resepsjonen tenker sine tanker...
*Emma* Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener med hvordan blir dette sett på? Og hva resepsjonen mener?! Bryr du deg om det? Bor du selv i Oslo? Jeg jobbet på hotell og jeg vet at vi av og til var litt skeptiske når folk booket rom hvis de selv bodde i Oslo. (Det var vel av erfaring at endel av dem vard e som stakk fra regningen.....hvorfor bo på hotell hvis man bor i byen selv liksom....) MEN det er selvfølgelig også folk som gjør sånnt for å kose seg - sånn som deg. HVis dere bestiller rom på forhånd og har med dere litt baggasje kanskje syns jeg ikke det er rart. Tropper dere bare opp på lørdagskvelden og spør etter ledige rom kan dere faktisk risikere å få nei - selvom det er plenty av ledige rom på hoteller. (MAn liker ikke walk-ins som kommer uten baggasje....igjen større risk for at de stikker.) Vet ikke helt hva slags prisklasse du har sett for deg men jeg syns Bristol er fin feks. Der er det også flere restauranter, cafe og spa. Så kan dere jo kanskje få dere en god middag og en deilig massasje i samme slengen..... Hvis du er redd for at noen skal se rart på dere kan du jo feks gå nedom hotellet tidligere enn dere kommer å lever en vinflaske og bursdagskort å be dem sette det opp til dere kommer - da fatter alle at det er bursdag og noe spesielt dere skal. Bare et tips...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå