Gå til innhold

Fryser alltid!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg fryser alltid, og må ha det kjempe varmt i leiligheten for at jeg ikke skal fryse i hjel. Det er så utrolig slitsomt. Det stopper meg fra å gå ut i det fine været, fordi jeg alltid bare ender opp med å fryse (Ja, jeg kler meg godt). Hva kan det komme av? Jeg er veldig tynn og liten, kan det være grunnen? eller kan det være et symptom på noe annet?

Takk for svar

Anonymous poster hash: 67183...576
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du for lite hudfett?

Gå og snakk med legen og få sjekket ut om det er noe fysisk galt, eller om du "bare er laget slik".

Anonymous poster hash: 8caba...bfb

AnonymBruker
Skrevet

Om du har veldig lav fettprosent kan det gjøre deg kald, lavt stoffskifte, Raynauds fenomen, lavt blodtrykk og en haug med andre ting.

Ta deg en tur til legen :)

God bedring.

Anonymous poster hash: 914d1...60e
AnonymBruker
Skrevet

Noen er bare mer frysne enn andre. Det trenger ikke være sykdomsrelatert. Jeg er også en som fryser lett, synes som regel alltid det er for kaldt, selv når de rundt meg er varme. Det som hjelper for meg er:

- Vær i bevegelse! På jobb så løper jeg i trapper i stedet for å ta heisen. Hjemme så kan du gjøre enkle øvelser som holder blodsirkulasjonen i gang.

- Varm drikke.

- Ullundertøy

Ikke la det stoppe deg i å gå ut! Kle på deg godt, ull inderst og ytterst, og beveg deg mye. Det er alltid kaldest med en gang du er ute, gå deg en rask tur og jeg lover det vil gjøre godt.

Anonymous poster hash: fe402...e34
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn. Jeg har veldig lite fett. Drit lei av å ha ovnen nesten på fullt, og likevel ha hender som like gjerne kunne vært ute i vinterkulden.

Anonymous poster hash: 37f27...382

Skrevet

Folk med lavt stoffskifte fryser veldig lett, vet jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...