AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er veldig sensitiv for lyder. Plystring, klikking med tunge mot gane, tapning av fingre på bord osv. Dette gjør at jeg blir smågal. Jeg blir irritert da noen holder på med dette. Unormal? Anonymous poster hash: 12271...7df
Llise Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Misophonia. Eventuelt kan det hende du er litt høysensitiv, og da spesielt for lyder?
sara-ellis Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 http://www.hsperson.no/:/hsp/:/Hvor_Sensitiv_Er_Du__Test_Deg_Selv.html:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå