AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 For en tittel Men den tråden om bind og truseinnlegg minte meg på noe. Jeg har brukt truseinnlegg konstant i.. nja 2-3 år kanskje. Og vil nå slutte, men føler meg så innmari skitten uten! Føler undertøyet blir vått og skittent. Grunnen til at jeg startet med det var på grunn av sosial angst og nervøs blære. Jeg får en følelse av å må på do å tisse, så fort jeg går ut døren. Det er bare i hodet, det vet jeg. Er livredd for å tisse meg ut blant folk. Har aldri skjedd før, men lell så er jeg livredd for det. Er så møkka lei av å bruke truseinnlegg bare på grunn av noe psykisk. Blir det bedre dersom jeg slutter? Føler jeg nå har et problem med utfold, noe jeg aldri hadde før. Det startet da jeg begynte med truseinnlegg. Anonymous poster hash: ef04f...e55
minister-mio Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Prøv å gå uten i lenger og lenger perioder. Hva er det verste som kan skje?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Da jeg prøvde å "venne meg av" med truseinnlegg, begynte jeg med å droppe truseinnlegget på natten. Så etterhvert når jeg bare var hjemme. Og til slutt så droppet jeg dem helt. Det er faktisk noen som har mer utflod når de bruker innlegg enn når de går uten. Mekanismen for dette vet jeg ikke, men jeg har lest om flere som sier at utfloden har minket når de sluttet med innlegg. Anonymous poster hash: 3abd4...070
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Da jeg prøvde å "venne meg av" med truseinnlegg, begynte jeg med å droppe truseinnlegget på natten. Så etterhvert når jeg bare var hjemme. Og til slutt så droppet jeg dem helt. Det er faktisk noen som har mer utflod når de bruker innlegg enn når de går uten. Mekanismen for dette vet jeg ikke, men jeg har lest om flere som sier at utfloden har minket når de sluttet med innlegg. Anonymous poster hash: 3abd4...070 Det jeg har lest også, å det har skjedde med meg også. Altså jeg fikk mer etter at jeg begynte med det. TS Anonymous poster hash: ef04f...e55
Gjest Caress Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Dropp truseinnleggene når du vet du har mulighet til å bytte truse skulle den bli våt, eventuelt gå over til tøyinnlegg.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Dropp truseinnleggene når du vet du har mulighet til å bytte truse skulle den bli våt, eventuelt gå over til tøyinnlegg. Går uten nå, føler meg skitten og ekkel. Kjennes ut som at jeg kjenner små dråper nå, yuk! Men vil slutte! Lite sexy å ta av seg boxeren og det er et truseinnlegg i den. TS Anonymous poster hash: ef04f...e55
Gjest Caress Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Går uten nå, føler meg skitten og ekkel. Kjennes ut som at jeg kjenner små dråper nå, yuk! Men vil slutte! Lite sexy å ta av seg boxeren og det er et truseinnlegg i den. TS Anonymous poster hash: ef04f...e55 Hang in there, det blir bedre!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Går uten nå, føler meg skitten og ekkel. Kjennes ut som at jeg kjenner små dråper nå, yuk! Men vil slutte! Lite sexy å ta av seg boxeren og det er et truseinnlegg i den. TS Anonymous poster hash: ef04f...e55 Blir litt sånn Bridget Jones-dilemma? Droppe truseinnlegget i tilfelle sjansen skulle by seg med en mann, men føle seg usexy, og dermed ikke ende opp med en mann. Eller bruke truseinnlegg, føle seg bedre, få mann, men ikke ville ta av trusa i tilfelle mannen ser innlegget. Mener ikke å bagatellisere problemstillingen din, men er eneste årsak til at du vil slutte med truseinnlegg det at du vil slippe å måtte gjemme bort truseinnlegget i tilfelle du treffer en mann? Anonymous poster hash: 3abd4...070
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Blir litt sånn Bridget Jones-dilemma? Droppe truseinnlegget i tilfelle sjansen skulle by seg med en mann, men føle seg usexy, og dermed ikke ende opp med en mann. Eller bruke truseinnlegg, føle seg bedre, få mann, men ikke ville ta av trusa i tilfelle mannen ser innlegget. Mener ikke å bagatellisere problemstillingen din, men er eneste årsak til at du vil slutte med truseinnlegg det at du vil slippe å måtte gjemme bort truseinnlegget i tilfelle du treffer en mann? Anonymous poster hash: 3abd4...070 helt ærlig, ja. For jeg bruker de billigste, en 50pk koster under 10kr Føler meg mye renere med truseinnlegg, men menn ser på slikt som æsj og fysj. Før byttet jeg undertøy 4-5 ganger om dagen, fordi jeg ikke følte meg ren. Men nå så skifter jeg kun en gang om dagen. Noe som er normal trur jeg Ts Anonymous poster hash: ef04f...e55
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 For en tittel Men den tråden om bind og truseinnlegg minte meg på noe. Jeg har brukt truseinnlegg konstant i.. nja 2-3 år kanskje. Og vil nå slutte, men føler meg så innmari skitten uten! Føler undertøyet blir vått og skittent. Grunnen til at jeg startet med det var på grunn av sosial angst og nervøs blære. Jeg får en følelse av å må på do å tisse, så fort jeg går ut døren. Det er bare i hodet, det vet jeg. Er livredd for å tisse meg ut blant folk. Har aldri skjedd før, men lell så er jeg livredd for det. Er så møkka lei av å bruke truseinnlegg bare på grunn av noe psykisk. Blir det bedre dersom jeg slutter? Føler jeg nå har et problem med utfold, noe jeg aldri hadde før. Det startet da jeg begynte med truseinnlegg. Anonymous poster hash: ef04f...e55 Truseinnlegg hjelper lite på om du skulle tisse på deg mer enn noen få dråper. Hvis fakta info kan hjelpe deg til å tenke annerledes på dette? Som du selv skriver, problemet sitter i mellom ørene ikke mellom beina. Du må bare jobbe med deg selv. Ingen andre tror jeg vil oppfatte deg som skitten eller ustelt om du har normal hygiene med dusj eller vask en gang i døgnet. Husk at alle har vi våre særegenheter. Anonymous poster hash: f633d...5d0
Hulderen Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har ikke sett den andre tråden du viser til. Men hvorfor slutte med truseinnlegg når de får deg til å føle deg ren? Å bytte truse 3-4 ganger per dag høres ut som noe utrolig pes. Mens å bytte truseinnlegg ikke er noen sak.
Tibbie Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Jeg ble mindre "lekk" da jeg sluttet å tenke på det Var svært plaget med det før! Det er så veldig rart det der! Men begynn gradvis. Gå uten truseinnlegg de dagene/gangene du er hjemme. Når du er mer vant med det, kan du begynne å bevege deg ut uten beskyttelse. Ikke bruk slakke truser, for da kjennes det mye bedre. Anbefaler ikke boksere eller stringtruse da det som ligger i trusa kjennes bedre. Om du bruker mørkt undertøy vises det mindre, og kanskje du føler deg renere Det er nok en vanesak. Når du er vant med æ være superren hele tiden, kan det føles ubehagelig å ikke ha den tryggheten.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har ikke sett den andre tråden du viser til. Men hvorfor slutte med truseinnlegg når de får deg til å føle deg ren? Å bytte truse 3-4 ganger per dag høres ut som noe utrolig pes. Mens å bytte truseinnlegg ikke er noen sak. Det var en tråd hvor en fyr spurte om vi kvinner føler at bind og truseinnlegg er feminint, eller noe i den duren Jeg bytter truseinnlegg 2-3 ganger om dagen, noen ganger oftere. Føler meg liksom... så skitten uten det. Skjønner ikke hvorfor. Jeg ble mindre "lekk" da jeg sluttet å tenke på det Var svært plaget med det før! Det er så veldig rart det der! Men begynn gradvis. Gå uten truseinnlegg de dagene/gangene du er hjemme. Når du er mer vant med det, kan du begynne å bevege deg ut uten beskyttelse. Ikke bruk slakke truser, for da kjennes det mye bedre. Anbefaler ikke boksere eller stringtruse da det som ligger i trusa kjennes bedre. Om du bruker mørkt undertøy vises det mindre, og kanskje du føler deg renere Det er nok en vanesak. Når du er vant med æ være superren hele tiden, kan det føles ubehagelig å ikke ha den tryggheten. Kan være det som er problemet. Når jeg er hjemme så løper jeg ikke på do hvert 5. sekund. Går på do rett før jeg går ut døren, men så fort døren er lukket, så må jeg på do! Men når jeg løper inn for å tisse, så er det ingenting *faceplam*. Sånn er det hele tiden, når jeg ikke bruker innlegg. Har vært på tronen 2 ganger i løpet av den tiden jeg har skrevet dette innlegget. Slet med smerter i magen, trur det var fordi jeg ble så anspent. Føltes ut som at jeg skulle tisse meg ut, men så fort jeg gikk på do så var det ingenting Hadde slike smerter nederst på magen, over gluvfsa. Klarer ikke helt å forklare Men de smertene forsvant da jeg begynte med truseinnlegg, samme gjorde "jeg må tisse" følelsen. ts Anonymous poster hash: ef04f...e55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå