Ingeborg Skrevet 25. august 2004 Forfatter #141 Del Skrevet 25. august 2004 Hellu! Kom på chatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. august 2004 #142 Del Skrevet 25. august 2004 kommer meg ikke inn :cry: er no tull med pc'en...skal jobbe med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. august 2004 #143 Del Skrevet 25. august 2004 nope...funker ikke...Får ikke opp vinduet. Filledata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. august 2004 Forfatter #144 Del Skrevet 25. august 2004 :rekker tunge til Madleys maskin: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. august 2004 #145 Del Skrevet 25. august 2004 Sånn kan det gå.. Da får jeg krype inn i armkroken til kånå istedet! fiskemiddag en dag til uken? Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. august 2004 Forfatter #146 Del Skrevet 25. august 2004 Uka blir travel, vi får se hva vi rekker. overtid, overtid, overtid og helgejobbing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. august 2004 #147 Del Skrevet 25. august 2004 pft...overtid suger hardt! Ja du ser nå selv..vi skal vel hakontakt før den tid får jeg håpe...her om ikke annet Vet du hva! Jeg skal til svigermor å gjøre rent for henne i morgen. Hun har skadet armen og det så ut som en aldri så liten hundesti der.. Så jeg tilbød meg...dama holdt å å tryne..hehe... Ok..nå skal jeg gå! Tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. august 2004 Forfatter #148 Del Skrevet 25. august 2004 Wow. Det var vel et skikkelig Svigermor-SJOKK, tenker jeg. Nå får hun vaske-ALARM! ... Og jeg skal bysselalle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. august 2004 #149 Del Skrevet 25. august 2004 Dagen er ikke helt den samme uten...VG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. august 2004 Forfatter #150 Del Skrevet 25. august 2004 Og natta ikke den samme uten dyna. Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #151 Del Skrevet 25. august 2004 Åh, det har du helt rett i! Suppe er en skikkelig høstrett. Akkurat som salat er sommermat! Tror jeg skal lage meg suppe på høstjevndøgn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. august 2004 Forfatter #152 Del Skrevet 26. august 2004 Ny dag, nye muligheter, som gymlæreren min på ungdomsskolen alltid sa. Og når vi kommer til lunsjtid i dag, vil jeg ha hatt den samme sangen på hjernen i et døgn. Det kan jeg takke en av gutta på sporten for, han begynte å synge Violent Femmes i lunsjen i går... da var det gjort, gitt! Men det har slått tilbake, for han har den samme sangen på hjernen sjøl. Konklusjon: Når du har hatt den samme sangen på hjernen i et døgn uten å bli lei av den, er det VIRKELIG en bra sang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #153 Del Skrevet 26. august 2004 Konklusjon: Når du har hatt den samme sangen på hjernen i et døgn uten å bli lei av den, er det VIRKELIG en bra sang!!! Nei, nå generaliserer du! En gang hadde jeg for eksempel "Ut mot havet" på hjernen i over et døgn, helt uten noen vettug grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. august 2004 Forfatter #154 Del Skrevet 26. august 2004 Nei, nå generaliserer du! En gang hadde jeg for eksempel "Ut mot havet" på hjernen i over et døgn, helt uten noen vettug grunn... Men ble du lei av den? Jeg sa ikke at det ikke er mulig å ha en dårlig sang på hjernen i et døgn - jeg sa at hvis du har en sang på hjernen i over et døgn og ikke er lei av den, må det være en god sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #155 Del Skrevet 26. august 2004 Unnskyld i hele verden!! Som vanlig var jeg for rask med...nåja, nok om dét. Det skal nok likevel gjenta seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. august 2004 Forfatter #156 Del Skrevet 26. august 2004 Det skal nok likevel gjenta seg! Det tviler jeg ikke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #157 Del Skrevet 26. august 2004 Kommer igjen og igjen, i hus og hage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. august 2004 #158 Del Skrevet 26. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. august 2004 Forfatter #159 Del Skrevet 26. august 2004 Får nesten sjokk, jeg, når jeg ser hvor fort denne dagboka vokser. Er ganske avhengighetsdannende også, det å ha et sted hvor man kan skrive alt mulig smått og stort som skjer. Merker jeg tenker ganske raskt at "nå må jeg få postet i dagboka mi"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #160 Del Skrevet 26. august 2004 ...og ingen deadline... ...derimot en stadig tilbakevendende Deadhead... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg