Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

pft...overtid suger hardt!

Ja du ser nå selv..vi skal vel hakontakt før den tid får jeg håpe...her om ikke annet :klem:

Vet du hva! Jeg skal til svigermor å gjøre rent for henne i morgen. Hun har skadet armen og det så ut som en aldri så liten hundesti der.. :ler:

Så jeg tilbød meg...dama holdt å å tryne..hehe...

Ok..nå skal jeg gå!

Tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Det var vel et skikkelig

Svigermor-SJOKK,

tenker jeg. Nå får hun vaske-ALARM!

... Og jeg skal bysselalle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det har du helt rett i! Suppe er en skikkelig høstrett. Akkurat som salat er sommermat! Tror jeg skal lage meg suppe på høstjevndøgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter, som gymlæreren min på ungdomsskolen alltid sa.

Og når vi kommer til lunsjtid i dag, vil jeg ha hatt den samme sangen på hjernen i et døgn. Det kan jeg takke en av gutta på sporten for, han begynte å synge Violent Femmes i lunsjen i går... da var det gjort, gitt! Men det har slått tilbake, for han har den samme sangen på hjernen sjøl.

Konklusjon: Når du har hatt den samme sangen på hjernen i et døgn uten å bli lei av den, er det VIRKELIG en bra sang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Konklusjon: Når du har hatt den samme sangen på hjernen i et døgn uten å bli lei av den, er det VIRKELIG en bra sang!!!

Nei, nå generaliserer du! En gang hadde jeg for eksempel "Ut mot havet" på hjernen i over et døgn, helt uten noen vettug grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå generaliserer du! En gang hadde jeg for eksempel "Ut mot havet" på hjernen i over et døgn, helt uten noen vettug grunn...

Men ble du lei av den?

Jeg sa ikke at det ikke er mulig å ha en dårlig sang på hjernen i et døgn - jeg sa at hvis du har en sang på hjernen i over et døgn og ikke er lei av den, må det være en god sang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får nesten sjokk, jeg, når jeg ser hvor fort denne dagboka vokser.

Er ganske avhengighetsdannende også, det å ha et sted hvor man kan skrive alt mulig smått og stort som skjer. Merker jeg tenker ganske raskt at "nå må jeg få postet i dagboka mi"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...