Bokalven Skrevet 22. august 2004 #101 Del Skrevet 22. august 2004 Jo, men det var da vel sikkert lurt. Så har du noe å falle tilbake på skulle noe skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #102 Del Skrevet 22. august 2004 Ikke at jeg tror jeg vil begynne med regnskap som yrke noen gang, men kombinasjonen av journalistikk og økonomi er temmelig ettertraktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #103 Del Skrevet 22. august 2004 Er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #104 Del Skrevet 22. august 2004 Ja, for økonomi er et område du får bruk for uansett hvilket fagfelt du jobber på som journalist. Har brukt kunnskapene masse på jobb, og jeg jobber med kultur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 22. august 2004 #105 Del Skrevet 22. august 2004 Hellu! Nå er jenta tilbake i gammel form. Altså bare litt under gjennomsnittlig lat, i stedet for totalt slakt... Gleder meg til å lese sidespranget ditt i morgen Ha en god natt og en fortreffelig dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. august 2004 Forfatter #106 Del Skrevet 23. august 2004 Nå ligger bryllupsirritasjons-epistelen min ute på nettet. Her kan dere lese: http://www.an.no/meninger/Sidesprang/artic...icle1221240.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 23. august 2004 #107 Del Skrevet 23. august 2004 Nå ligger bryllupsirritasjons-epistelen min ute på nettet. Her kan dere lese: http://www.an.no/meninger/Sidesprang/artic...icle1221240.ece Den var fin - og veldig 'to the point'. Lat oss håpe at dei som burde treffast føler seg trufne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. august 2004 #108 Del Skrevet 23. august 2004 Haha! Morosam artikkel du har skrive! Tilgje meg for å snusa, men no har eg lese litt i dagboka di, kunne berre ikkje late vera, for eg måtte finna ut korleis du hadde fått sååå mange innlegg på så få dagar! Men det skjønar eg no, med så mange som er innom her så ofte Og viss du lurer på korleis eg fann deg, så var det vis Pip si db. Klem frå solrike Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. august 2004 #109 Del Skrevet 23. august 2004 Veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. august 2004 Forfatter #110 Del Skrevet 23. august 2004 Den var fin - og veldig 'to the point'. Lat oss håpe at dei som burde treffast føler seg trufne... For å si det sånn: Etter at en av typografene hadde lagt den på sida fredag ettermiddag, kom han bort og ba om unnskyldning. Han kjente seg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. august 2004 #111 Del Skrevet 23. august 2004 Veldig bra artikkel!! Morsom :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #112 Del Skrevet 23. august 2004 Ingeborg, du er helten min! Men; har du fulgt rådet om t-skjorte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 23. august 2004 #113 Del Skrevet 23. august 2004 For å si det sånn: Etter at en av typografene hadde lagt den på sida fredag ettermiddag, kom han bort og ba om unnskyldning. Han kjente seg igjen... Endå godt! Kanskje han (og vonleg fleire lesarar) tenkjer seg aldri så lite om neste gong dei møter unge nygifte kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. august 2004 #114 Del Skrevet 23. august 2004 Meget bra artikkel! Tommelen opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. august 2004 Forfatter #115 Del Skrevet 23. august 2004 Du verden... blir jo nesten flau av alt skrytet deres, jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. august 2004 Forfatter #116 Del Skrevet 23. august 2004 Åh, nå er jeg lei av å gå rundt og føle at jeg er på randen av en eksplosjon. Skal ha mensen i dag (null moro på ei uke, Trøffel...), og bare føler at kroppen gjør seg klar. Det kniper seg nede i magen og bare er ekkelt. Æsj. Ellers har det vært en helt grei dag på jobben. Var på kino i morges, skal anmelde "The Village". Er noe så sjeldent som en skrekkfilm som både er skummel og overraskende! Ingen liten bragd, det. Kjeder meg. Vil hjem til mannen. Han ringte og fortalte at det har gått bra på den nye skolen - det er 22,5% stilling sånn til å begynne med, i hvert fall. 2,5 uketimer engelsk på 9. trinn og noen timer PSM - positivt skolemiljø. Han er spent. Håper han får noe mer etterhvert, jeg. Har liksom ikke lyst til å være den eneste med ordentlig inntekt. Særlig ikke når jeg ikke vet hvor lenge jeg har denne jobben. Akkurat nå føles det meste temmelig usikkert, og det er ikke særlig OK. Æsj. Og når jeg er litt premenstruell og derfor emosjonell i tillegg, kunne dagen absolutt vært bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. august 2004 #117 Del Skrevet 23. august 2004 Kjempebra artikkel, Ingeborg :-) Og mannen får helt sikkert mer å gjøre på skolen. Lærere er da også syke, slik at de trenger vikar i noen timer, og noen av dem må vel være så gamle at de snart skal gå av med permisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. august 2004 Forfatter #118 Del Skrevet 23. august 2004 Må bare bøye meg i støvet og takke, Linn3c, lmari, juni04, Trøffel, Pip, Lunacia og MrsL. Godt at jeg har truffet noen med den, i hvert fall. Og jeg driver og tenker litt på det med t-skjorte, Trøffel - bare lurer på om det skal stå "Trekk til deg øya - det er flesk, ikke en baby" eller "Hva raker det deg om jeg har giftet meg" på den... Nå skjønner jeg hva som er rarest med å ikke skulle studere. Jeg har faktisk oppdaget at jeg kan kjede meg! I kveld har vært utrolig kjedelig, faktisk, og det er fryktelig uvant. Ingenting på TV, mannen har brukt pcen... merkelig øvelse. Men det har sikkert beriket meg på et eller annet vis - håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 23. august 2004 #119 Del Skrevet 23. august 2004 Leste artikkelen i formiddag(rett før jeg møtte deg ). Bra skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. august 2004 #120 Del Skrevet 23. august 2004 Sånn t-skjorte hadde vært moro! Selv leser jeg faktisk aldri filmanmeldelser, i hvert fall ikke før filmen er sett. Jeg vil ikke vite noe som helst om en film når jeg ser den. Ikke alltid det går (slik som med LotR, jeg hadde jo lest boka...), men helst ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg