sirka Skrevet 21. august 2004 #81 Del Skrevet 21. august 2004 Denne dagboken har jeg ikke vært innom før. Vil bare og gratulerer deg som nygift.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 21. august 2004 Forfatter #82 Del Skrevet 21. august 2004 Hvor er det blitt av høfligheten min? *skjerper meg* Takk for hilsener, Ethereal, Pepita, Fighter, Madley og Sirka. Veldig veldig koselig. Og det har denne dagen vært også - for meg, da. Tror ikke den er like kos for Madley. Håper du har det bedre nå enn før i dag, vennen. For du så ikke aldeles opplagt ut... Jeg fant ikke den genseren i riktig størrelse, så den har jeg fått pengene tilbake for. Kjøpte meg ei brun dressbukse i stedet. Dermed begynner høstgarderoben å være temmelig komplett, bortsett fra at jeg trenger noen flate, svarte sko. Får se hva det blir til med den saken. Skal ha en rolig kveld. Dro hjem fra byen sammen med mannen, så sov vi en time (litt trøtte etter lite søvn sist natt). Nå har vi nettopp spist deilig ostesufflé som flinke mannen har laget. Han er forsvunnet ut på fest med kompiser. Jeg har goldfish og druer og tv der Elling straks begynner. Gleder meg egentlig til en hjemmekveld, jeg. Skal gjøre absolutt ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 21. august 2004 #83 Del Skrevet 21. august 2004 Hei! Håpar du har hatt ein fin kveld med 'ingenting'! Eg kom nett inn dørane frå byen, og skulle berre innom nettet for å sjekke kinoprogrammet i morgon - men så havna eg visst her inne litt... Ha ein fortsatt fin helg, i alle fall! Klem, Pip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #84 Del Skrevet 22. august 2004 Godt det ikke bare var jeg som var rimelig bedugget på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #85 Del Skrevet 22. august 2004 God søndagsmorgen! Det var en deilig kveld med "ingenting", Pip. Satt litt på KG, så på tv og bare koste med kattepusen vår. Kjempekos. Og så fikk jeg vasket litt klær og kjørt en oppvaskmaskin. Mannen kom hjem litt over klokka to i natt, da sov jeg... (våknet da han kom, så vidt, men det var ca et halvt minutt i våken tilstand). Takk for hilsen, lunacia. Det er da godt å ta seg en fest i blant, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #86 Del Skrevet 22. august 2004 Absolutt! Jeg hadde voerspiel hos meg, og det var så hyggelig at vi egentlig ikke hadde lyst til å stikke til byen. Men vi dro nå nedover, men ble ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 22. august 2004 #87 Del Skrevet 22. august 2004 :oops: *hvisker Hei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #88 Del Skrevet 22. august 2004 Hei igjen, Madley. Bedre dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 22. august 2004 #89 Del Skrevet 22. august 2004 Hei Ingeborg! Mamma sover på sofaen så nå har jeg litt data-tid. Håper du har en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #90 Del Skrevet 22. august 2004 Kjempefin søndag for meg Fighter. Skal lage middag nå, for mannen skal på jobb klokka fem. Håper du koser deg med mammaen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 22. august 2004 #91 Del Skrevet 22. august 2004 Mamma-besøk har gått greit til nå. Jeg skal vel snart lage middag til oss. I ettermiddag skal vi på fotballkamp. Heia Bodø/Glimt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 22. august 2004 #92 Del Skrevet 22. august 2004 Hei! Så kjekt at ingenting svarte til forventningane! Deilig med sløv-laurdagskveldar av og til. Ha ein fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #93 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg så et Vål'enga flagg på en balkong i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 22. august 2004 Det har vært en veldig, veldig rolig søndag. Har vært litt husmor, vasket og strøket tøy. Strøket en mengde av mannens skjorter også - feministen meg... Jaja, han har lovet å vaske golvet i morgen. Vi har rimelig jevn fordeling på husarbeid her i huset. Han er spent på i morgen. I morgen er skolestart her i Bodø. Og det blir hans første møte med den skolen han nå skal undervise på (med mindre noe skjærer seg fullstendig når han møter rektor i morgen...). Jeg er stolt av mannen, kjempestolt. Og vet at han er nervøs. Nå er han på jobb i en søndagsåpen butikk, men regner med at tankene kretser rundt møtet med skolen. Vi vet ikke hvor mange timer han får, hvilke(t) klassetrinn... ingenting. Men jeg er utrolig glad på hans vegne! Og på mine, for jeg har jo ikke akkurat lyst til å være forsørgeren i familien helt aleine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #95 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg starter også på skolen i morgen, som tresjeårsstudent. Gleder meg litt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #96 Del Skrevet 22. august 2004 Alltid spennende med skolestart, lunacia. Jeg synes det er litt rart i år, første året jeg ikke studerer noe som helst. Merker at jeg klør litt i fingrene etter å melde meg opp til et eller annet... men har lovt meg selv at jeg i hvert fall skal ha et semester fri før jeg vurderer om jeg skal ta flere fag i tillegg til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #97 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har faktisk meldt meg opp i to ekstra fag i år. Tror ikke det blir et stort problem, egentlig, det er bare å stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #98 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har faktisk meldt meg opp i to ekstra fag i år. Tror ikke det blir et stort problem' date=' egentlig, det er bare å stå på. [/quote'] Nå studerte jeg fulltid + jobbet fulltid i vår, så det er en overgang å faktisk ha fritid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #99 Del Skrevet 22. august 2004 :o Hvordan orket du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 Forfatter #100 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg er bare sta.... skulle absolutt fullføre studiet, selv om jeg hadde fått jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg