Gjest MrsL Skrevet 11. mars 2005 #841 Del Skrevet 11. mars 2005 Hva med mannens jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 14. mars 2005 #842 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg skjønner at jeg må innom dagboka di oftere! Her skjer det jo ting mellom hver gang jeg er innom. Grattis med ny jobb!! Høres kjempespennende ut! Selv har jeg blitt innkalt til jobbintervju på onsdag (jobb i Bergen). 127 søkere så jeg er fornøyd med å komme til intervju, men jeg SKAL ha den jobben. Det ordner seg for snille piker som oss, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #843 Del Skrevet 14. mars 2005 Det ordner seg alltid for snille piker, abelille - selv om jeg egentlig mener at "snille piker kommer til himmelen, vi andre kommer så langt vi vil". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mars 2005 #844 Del Skrevet 14. mars 2005 Gratulerer med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #845 Del Skrevet 14. mars 2005 Se Nooooorges blooomsterdaaaaaaaaal.... (sorry... måtte bare... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #846 Del Skrevet 14. mars 2005 Se Nooooorges blooomsterdaaaaaaaaal.... (sorry... måtte bare... ) Din bølle! Ååååh... går rundt og venter på at redaktørene skal finne ut når jeg får slutte. Håper jeg kan få formell sluttdato 15. april, for har så mye avspasering til gode at det betyr at jeg kan forlate byen 8. april (dvs. skal i bursdagsfest 8. april, men lørdag 9. i alle fall). Utålmodig? Jeg? Neeeei da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #847 Del Skrevet 14. mars 2005 Da har jeg skrevet en oppsigelse for første gang i mitt liv. Skumle greier! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2005 #848 Del Skrevet 14. mars 2005 Er dere på husjakt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #849 Del Skrevet 16. mars 2005 :evil: :evil: Får ikke slutte før 1. mai! :evil: :evil: Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 16. mars 2005 #850 Del Skrevet 16. mars 2005 Gratulerer med ny jobb! Får du med deg samboeren din? Er dere fra Bodø? Syns du er tøff jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #851 Del Skrevet 16. mars 2005 Vi er opprinnelig fra Trondheim, Chica, men har bodd i Bodø i snart fem år. Jeg flytter først, mannen må være her ut skoleåret i hvert fall (han er lærer). Og nå er jeg sååå irritert over å måtte vente så lenge med flytting, har jo bare lyst til å komme i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #852 Del Skrevet 16. mars 2005 Utrolig lite motivert i dag. Har brukt hele formiddagen på å skrive en petitartikkel som blir skikkelig dårlig. Og så har jeg vært til massasje (som vi får gjennom jobben, det vil jeg virkelig savne) og fått gnidd kraftig på en knute i høyre skulder. Nå har jeg hodepine... Ikke helt min dag. Men heldigvis midtveis i uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #853 Del Skrevet 16. mars 2005 Og nå ble dagen litt bedre. Fikk vite at lillesøster kommer på besøk fra søndag til tirsdag! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #854 Del Skrevet 19. mars 2005 har vi en avtale i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #855 Del Skrevet 19. mars 2005 har vi en avtale i dag?? Ja! Logg på MSN, så kan vi avtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #856 Del Skrevet 20. mars 2005 Herregud...Så vondt jeg har i hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #857 Del Skrevet 21. mars 2005 Herregud...Så vondt jeg har i hodet... Men så var det gøy da, vennen! For de ikke-innvidde: Madley og Ingeborg var så til de grader på byen på lørdag... Påskeferie, på et vis! Jeg jobber riktignok mandag til onsdag samt Langfredag (og muligens 2. påskedag) - men jeg har vært alene hjemme siden lørdag formiddag, og nå har jeg fått lillesøster på besøk. Har masse fine planer for ting som skal gjøres i denne uka. Skal for eksempel male entreen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 22. mars 2005 #858 Del Skrevet 22. mars 2005 Håper du får en super-duper påskeferie, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. mars 2005 #859 Del Skrevet 25. mars 2005 Heldig du som har ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #860 Del Skrevet 29. mars 2005 Ferie og ferie, lunacia - jeg jobbet både langfredag og 2. påskedag, så så veldig ferie har jeg ikke hatt. Men har pusset opp en gang hjemme, i hvert fall, og dessuten fått bittelitte grann sol i fjeset (når pissregnet endelig ga seg på langfredag). Og nå er jeg i gang på jobb igjen. Tv-uke denne uka, så jeg sitter og skriver tekst til bildemeldinger. Godt å komme skikkelig i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg